vizede 5 finalde 15 hoşuna giderse bütte beleş :) :) :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
    Konu Sahibi
vizede 5 finalde 15 hoşuna giderse bütte beleş :) :) :)
arkadaşlar bu finaller beni deli edecek ya 9 tane finale girdim 6 tanesi büte kaldı ve 6 final daha var ya :) :) kafayı yiyeceğim ya :) benimle aynı sıkıntıları paylaşan varsa iki muhabbet edelim de keyfimiz yerine gelsin yoksa diğer altı da büte kalacak :)

--------------- Ekleme ---------------

kimse yok galiba :)
 


Perfect!

Üye
kolay gelsin ne diyeyim :D

bi kazanayım da tek dert final olsun :ehe
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
aynen ya bi kazanayımda kafayı yemeye hazırım:ehe
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
    Konu Sahibi
bence kafayı yemekten daha fazlasına hazır olun :) :) ilk finalim açıklandı ve FF :) siftah hocadan gerisi Allah'tan :) :)
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
Bende sizin gibiydim bi kazanayımda gerisi kolay diye .Sonra enlerden sayıla bilecek istanbulda ingilizce bi bölüm kazandım hay kazanmaz olaydım şuan hazırlıgı bitirdim 1 sınıfın ilk finallerindeyim ve buraya geldiğime lanet ediyorum lisede her dersen 100 alan ben burda daha ilk seneden 2 dersi alttan alcam:D artık ne zaman biter ben bilmem.Sonuç olarak sakın ama sakın çok iyi ingilizceniz yoksa ingilizce bölüm seçmeyin ben düz liseydim şimdi çok pişmanım
 

Perfect!

Üye
ingilizce bölüm okumak ayrıcalıktır. ( mezun olduktan sonrası için ) zorluğu fazla ama yinede çalıştıktan sonra yapılmıcak şey yok .
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
    Konu Sahibi
Bende sizin gibiydim bi kazanayımda gerisi kolay diye .Sonra enlerden sayıla bilecek istanbulda ingilizce bi bölüm kazandım hay kazanmaz olaydım şuan hazırlıgı bitirdim 1 sınıfın ilk finallerindeyim ve buraya geldiğime lanet ediyorum lisede her dersen 100 alan ben burda daha ilk seneden 2 dersi alttan alcam:D artık ne zaman biter ben bilmem.Sonuç olarak sakın ama sakın çok iyi ingilizceniz yoksa ingilizce bölüm seçmeyin ben düz liseydim şimdi çok pişmanım

Ustam senin yine ıngilizce normaldir ya ben ne yapayım bölüm türk dili ve edebiyatı tamamen türkçe bi bölüm :) ama yine kalıyorum derslerden:) :) :)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
başLık süper :D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
ben okuldan mezun oldum, okuldaki günleri arar oldum. Gelen gideni aratıyor takma kafana bunlar iyi günlerin daha :D okuldayken daha kötüsü ne olabilirki diyoruz ama meğerse en iyisi okulmuş.
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
    Konu Sahibi

Teşekkürler :)

--------------- Ekleme ---------------


ben okuldan mezun oldum, okuldaki günleri arar oldum. Gelen gideni aratıyor takma kafana bunlar iyi günlerin daha :D okuldayken daha kötüsü ne olabilirki diyoruz ama meğerse en iyisi okulmuş.

Evet ya okul güzelde birde şu sınavlar olmasa tadından yenmez ya :) :) :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt