Vista mı Xp mi?

>KoNaN>

Üye
Vista mı Xp mi?
sizce hangisi iyi karar vermem lazım.
 
Tepkiler: ınanckan, atacann_23, prhn ve 1 kişi daha

BktsBcr

Üye
en iyi Windows 7 ama ondan sonra ise Xp gelir bence
 

ceppy

Üye
kardeş eğer eski programları yada oyunları oynuyorsan yada msdos kullanıyorsan xp derim. bi vista teması at harika. ama ben daha fazla görsellik daha güvenli makina isterim dersen win7.
 

haltie

Üye
vista berbat bence xp forever
 

Emperian

Üye
elbette xp, yada windows 7, vistaya göre daha hızlı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Xp..Diyorum başka da demiyorum
 

oppak

Üye
vista çok xp yok
 

orage58

Üye
2side değil win 7 yükleyinde görün farkı
 
şu durumda xp ama ilerde tabiki windows 7 olucak
 

DJAVU

Üye
iki seçenek verilmiş win7 içinde yok xp derim ben xpnnin üzerinde temalarıyla oynarsan vista görünümü yaparsın
 

rafi1994

Üye
bence herzaman yeni sistem iyidir Se7ev önerimdir
 
windows 7diorumbaşka bişey demiyorum
 

mekanik

Üye
elbette 7 kardeşim ikisi de değil...
 

djzeki9

Üye
Tabiki vistaaaaaa xp ne halta yaraar
 
bende xp yüklü windows 7 yüklesem daha iyi olur mu cabuk virüs giriyo xp ye pc özellikleri corduo2 e7400 işlemci 2 gb rem 1 gb povercolor ekran kartı hangisi iyi olur