vista güncellenmesi lüttttfeeennn

Sponsorlu Bağlantılar

serkanoloji

serkanoloji

Üye
    Konu Sahibi
vista güncellenmesi lüttttfeeennn
Windows Vista Service Pack 1 (KB936330)
Yükleme tarihi: ‎22.‎04.‎2008 11:54
Yükleme durumu: Başarısız
Hata ayrıntıları: Kod 80073712
Güncelleştirme türü: Önemli

İŞTE ÇOK KEZ TEKRARLADIĞIM HALDE BİRTÜRLÜ ADAM GİBİ BU GÜNCELLEŞTİRMEYİ YÜKLEYEMEDİM.BİLGİSAYARI HERAÇIŞIMDA YÜKLÜYORUM İNTERNETTEN.AMA BAŞARISIZ OLUYOR.:bilmem:
SIKINTIM ŞU KOTALI ADSL BENİMKİ.KAFİR MERET AZ BİŞEY DEĞİLKİ.KOTAYI DOLDURACAK.SONRA EKSTRA PARA.TABİ O BENİM SORUNUM.NEYSE GÜZEL KARDEŞLERİM BUNUN SEBEBİNİ YADA ÇÖZÜMÜNÜ BANA BİLDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM VE DUA EDERİM.ŞİMDİDEN YARDIM EDENDEN ALLAH RAZI OLSUN...:utan
 


Altun.

Altun.

Üye
Windows Vista Service Pack 1'i kurmaya başlamak için, bir anlamda ön gereksinim olarak görülen iki ya da üç yazılım güncellemesi yapmanız gerekiyor. Daha önce de dediğimiz gibi eğer güncelleme yapan bir Vista kullanıcısıysanız bunları zaten otomatik olarak yüklemişsinizdir. Bunlardan ilk ikisi hizmet yığını ve bileşen yükleme teknolojisiyle ilgili güncellemelerdi. Üçüncüsü ise Vista Ultimate ve Enterprise sürümlerine sahip kullanıcıları ilgilendiren BitLocker ile ilgili bir güncelleme.

detaylar için

 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Vista güncellemelerini alıp SP1 i alma derim ben de aldım yükleme tamamlanamadı tabi ama SP1 içeriği zaten gerekli güncellemelerin şimdiye kadar çıkmış olanının ta kendisi, (İçeriğini inceledim)

Vista SP1 in yüklenememe sebebi güncelleştirmeler arasında
Windows Vista Güncelleştirmesi (KB929735) olan bu güncelleme de var
Tabi bu güncelleme her nedense her denediğim pc de çökmeye neden oluyor
halen anlayabilmiş değilim
herhhalde Microsoft'un yeni Yasallaştırma oyunu olmalı
 
serkanoloji

serkanoloji

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar teşekkür ederim ama hala sorunum çözülmüş değil.aradan nerdeyse ay geçecek hep aynı.peki bu güncelleştirmeleri otomatikten aldım ama yinede denetlemem gerekiyor .denetlediğim taktirde yine o geliyor.peki bunu istemez gibi bir şansım yokmu.nasıl???
 
Altun.

Altun.

Üye
denetlemeleri ve güncellmeleri iptal edebilirsin... bnun için

bilgisayarıma ters tıkla özellikleri seç
sol taraftaki menü listesinden en altta windows update war onu tıkla
gelen pencerede sol tarafda ayarları değiştir war ona tıkla
daha sonra gelen pencereden de güncelleştirmeleri hiçbir zaman denetleme seçeneğini işaretle

bir daha sana sormadan update felan yapamaz :D:D:D
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Arkadaşım önemli güncellemeleri yükle ama sp1 yükleme zaten önemli güncellemeler sp1 i oluşturuyor
sp1 in farkı tercihli güncellemeleri de barındırması
tabi yukardaki mesajımda yazdığım gibi (KB929735) güncellemesini de içerdiğinden her nedense bu güncelleme sistemi çökertebiliyor bile
Daha detaylı nasıl anlatabiliriz?
 
serkanoloji

serkanoloji

Üye
    Konu Sahibi
orhan kardeşim yakışıklı vede zekisin çok saol
 
fanatikprisoner

fanatikprisoner

Üye
Sp1 visatay ilaç gibi arkadaşlar eğer lisanslı program kullanıyosan yüklemeni tavsiye ederim....
 
emir_12

emir_12

Üye
ya arkadaşlar bir sey sorabılırmıyım pc mı actığımda kullanıcı sıfremı gırmemden hemen sonra bır pencere gelıyor ve windowsu güncelleştirmeniz gerekiyor dıyor. bunun için 'coa' adlı bır etıket varmıs bu etıketın uzerındekkı 25 hanelı no yu gırmemız gereklıymıs. fakat bılgısayarımın tum evraklarına goz attım bu etıketı bulamadım. etıketı kaybetm sanırım. pc mı tekrar acabılmemın bı yolu varmı? bana yardımcı olurmusunuz lutfen..

--------------- Ekleme ---------------

ya arkadaşlar bir sey sorabılırmıyım pc mı actığımda kullanıcı sıfremı gırmemden hemen sonra bır pencere gelıyor ve windowsu güncelleştirmeniz gerekiyor dıyor. bunun için 'coa' adlı bır etıket varmıs bu etıketın uzerındekkı 25 hanelı no yu gırmemız gereklıymıs. fakat bılgısayarımın tum evraklarına goz attım bu etıketı bulamadım. etıketı kaybetm sanırım. pc mı tekrar acabılmemın bı yolu varmı? bana yardımcı olurmusunuz lutfen..
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Sisteminizin açılması için gerekli olan orjinal sistem numaranızdır...Destek için CD'yi aldığınız yere başvurun...
 

Benzer Konular



Üst Alt