TheLastRevolution
Üye
Viper 4 Android Ayarlari Nasil Olmali ?
Arkadaslar yeni yukledigim ROM da Viper 4 Android diye bi uygulama var anladigim kadariyla ses ile ilgili bir uygulama ama fazla karisik geldigi icin ayarlarina girmek istemedim ve su an telefonun sesi igrenc cikiyor bunun tavsiye edilen ayarlari varsa veya siz kendinize gore bi ayar yapip memnun kaldiysaniz yazarsaniz sevinirim iyi forumlararkadaşlar birde bu viper 4 android i kaldırsak bir sorun olur mu şu an tüm ayarları kapalı ve ses çok az çıkıyor ve kulaklıktan çok boğuk geliyorSon olarak ben Stock JellyBean deki DTS ses olayını çok sevmiştim bunu geri yükleme gibi bi şansımız var mı acaba ?

lenebilir