Uygulama Viper 4 Android Ayarlari Nasil Olmali ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
    Konu Sahibi
Viper 4 Android Ayarlari Nasil Olmali ?
Arkadaslar yeni yukledigim ROM da Viper 4 Android diye bi uygulama var anladigim kadariyla ses ile ilgili bir uygulama ama fazla karisik geldigi icin ayarlarina girmek istemedim ve su an telefonun sesi igrenc cikiyor bunun tavsiye edilen ayarlari varsa veya siz kendinize gore bi ayar yapip memnun kaldiysaniz yazarsaniz sevinirim iyi forumlararkadaşlar birde bu viper 4 android i kaldırsak bir sorun olur mu şu an tüm ayarları kapalı ve ses çok az çıkıyor ve kulaklıktan çok boğuk geliyorSon olarak ben Stock JellyBean deki DTS ses olayını çok sevmiştim bunu geri yükleme gibi bi şansımız var mı acaba ?
 


YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye





Boyle yap ayarlari benim ayarlar superr
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Teşekkürler hocamTeşekkürler hocam ayarları yaptım ses olayı müthiş oldu kulaklıkta sesi en sona alıyorum genede en ufak cızırtı yok ! müthiş oldu
önemli değil kendim deneyerek bulmuştum ayarları işine yaradıysa ne mutlu:)
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sorun çözüldü konu :locked: lenebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt