CryDaqqeR
Üye
Villas-Boas: "Neymar transferi bitti"
​
Ha gittiydi ha gidiyordu olduydu olacaadı yok gitmeyecekti madritti barcelonaydı saçını kestir dediler yok olmaz dedi kulübümde mutluyum kalacağım dediydi derken haberlerin ardı arkası kesilmiyor büyük kulüplerin peşinde olduğu Neymar bu sefer kesin transfer olacak mı
o bu değil peste bayağı iş görüyor yani
Buyrun buda sporx(kaynak) sitesinin haberi
"Chelsea Menajeri Andre Villas-Boas, Brezilyalı genç yıldız Neymar'ın sezon sonunda gideceği takımın belli olduğunu açıkladı.
Portekizli teknik adam, "Neymar'ın satışı tamamlandı bile. Sözleşme kasada kilitli duruyor" diyerek Santos'un, 20 yaşındaki yeteneğin satışı için bir Avrupa deviyle anlaştığını iddia etti.
Villas-Boas, "Ne yazık ki onu alan biz değiliz" diyerek Neymar'ı kadrosuna katamamaktan dolayı duyduğu üzüntüyü dile getirirken, bu transferi hangi takımın yaptığını biliyor gibi görünmesine rağmen politik bir şekilde "Satıldığını biliyorum ama onu alan kulübü bilmiyorum" diyerek herkesin ismini merakla beklediği kulübü söylemedi.
Kamuoyunda bu takımın ya Real Madrid ya da Barcelona olduğuna inanılıyor. Bir süre öncesine kadar Real Madrid seçeneği ağır basarken, Dünya Kulüpler Şampiyonası'ndaki temaslar sonrası Barcelona'nın öne geçtiği iddia edilmişti. Şu anda da ibre Katalan ekibini gösteriyor."
sizce bu sefer olur mu

Ha gittiydi ha gidiyordu olduydu olacaadı yok gitmeyecekti madritti barcelonaydı saçını kestir dediler yok olmaz dedi kulübümde mutluyum kalacağım dediydi derken haberlerin ardı arkası kesilmiyor büyük kulüplerin peşinde olduğu Neymar bu sefer kesin transfer olacak mı
o bu değil peste bayağı iş görüyor yani Buyrun buda sporx(kaynak) sitesinin haberi
"Chelsea Menajeri Andre Villas-Boas, Brezilyalı genç yıldız Neymar'ın sezon sonunda gideceği takımın belli olduğunu açıkladı.
Portekizli teknik adam, "Neymar'ın satışı tamamlandı bile. Sözleşme kasada kilitli duruyor" diyerek Santos'un, 20 yaşındaki yeteneğin satışı için bir Avrupa deviyle anlaştığını iddia etti.
Villas-Boas, "Ne yazık ki onu alan biz değiliz" diyerek Neymar'ı kadrosuna katamamaktan dolayı duyduğu üzüntüyü dile getirirken, bu transferi hangi takımın yaptığını biliyor gibi görünmesine rağmen politik bir şekilde "Satıldığını biliyorum ama onu alan kulübü bilmiyorum" diyerek herkesin ismini merakla beklediği kulübü söylemedi.
Kamuoyunda bu takımın ya Real Madrid ya da Barcelona olduğuna inanılıyor. Bir süre öncesine kadar Real Madrid seçeneği ağır basarken, Dünya Kulüpler Şampiyonası'ndaki temaslar sonrası Barcelona'nın öne geçtiği iddia edilmişti. Şu anda da ibre Katalan ekibini gösteriyor."
sizce bu sefer olur mu


aslında ara dönemde alabilseler villanın yokluğunda iyi olurdu ama kendisinin açıklaması var kulübünde mutluymuş ayrılmayı düşünmüyormuş 
