Villa: "İspanya ben olmasam da kazanır"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Villa: "İspanya ben olmasam da kazanır"
Sakatlığı sebebiyle Euro 2012'de forma giyemeyecek olan Barcelona'nın yıldız golcüsü David Villa, ülkesinin başarısına sonuna kadar inanıyor.

İspanya'nın çok iyi bir kadrosu olduğunu belirten Villa, "Benim olmamam İspanya milli takımını etkilemez. Kadroda çok kaliteli golcüler ve gol yapabilen bir çok oyuncu var. Fernando Torres ile çok iyi bir iletişimim var ve onun turnuvada çok başarılı olacağını düşünüyorum. Son ana kadar çalıştım ancak sakatlığım turnuva için hazır olmama yetecek kadar düzelmedi." dedi.

David Villa ayrıca kendisi için en değerli şeyin Barcelona ve İspanya milli takımı olduğunu ifade etti. İspanya Milli Takımı, Euro 2012'deki ilk maçını 10 Haziran'da İtalya ile oynayacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
388
Kingmortall
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
409
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
313
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
371
Haydar


Üst Alt