Video Dönüştürme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Video Dönüştürme
Arkadaşlar N8 anna iken telefona video kopyalamadan önce video dönüştürülsün mü diye sorar videoları wmv ye dönüştürürdü. Belle de bu özellik yok mu?

Bir de telefondan usb ayarlarına girdiğimde:
-Depolama
-Medya Aktarımı
-Nokia Ovi suite
-Tel. Modem olarak kullan
seçenekleri var. Bunları seçmemin bi faydası var mı?
 
dönüştürme dye bişe duymadım hiç :hımm:
 
onun belle ile ilgisi yok o özellik ovi suite özelliği. ben belle kullanıyorum ama hala her video kopyaladığımda soruyor. dönüştürülsün mü? diye bence ovi suite güncelle ya da kaldırıp tekrar kur. bir de telefonu depolama modunda bağlama bilgisayara. nokia ovi suite modunda olsun.
 
    Konu Sahibi
Teşekür ederim. Nokia Suite güncel ama diğerlerini bi deneyeyim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...