tequilaq
Üye
-
Konu Sahibi
-
Kıscası WhatsApp ın konuşmada dahil olanıve sonuç mükemmel ben sık kullanıyorum ve etrafıdma android kullanan insanlara yükletiyorum beleş beleş konuşuyorum
konu başlığında uygulama adını yazmanız daha yararlı olacaktır, hem bu uygulamayı arıyan arkdaşlar için hemde konun içeriğini konuya girmeden öğrenmesi gereken kullanıcılar için.Zirra bu şekilde konular açılacak olursa aradığımızı bulmak çok zor olur.
Ben eleştiri manasında yazmadım bu yorumu yalnış anlamayınHaklisiniz fakat konunbasliginda ozellikle viber diye yazmistim zaten altında da
aciklama yaptim..yani neyi kastettiginizi tam olarak anlayamadım
Ben eleştiri manasında yazmadım bu yorumu yalnış anlamayınAnlatmak istediğim konu başlığı daha çok yardım niteliği taşıdığı için söyledim. Şöyle olabilir mesela viber v2.3 - (kısa açıklama) daha dikat çekiçi olur teşekkürler
batarya henüz tüm telefonların ortak derdi maalesef evet:S ses aslında bende 3g ile de gayet güzel ama eğer içerlek bir yerdeyseniz biraz gecikmeler oluyorvalla bayaryayi biraz somuruyo ama cok isime yaradi... listemi taradi diger viberlileri buldu bedava sms konusma... modemin cekis gucu iyiyse ses kalitesi iyi ama 3g ile ses kalitesi kotu...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?