viber kullanın arkadaşlar

tequilaq

Üye
    Konu Sahibi
viber kullanın arkadaşlar
forumda ve farklı yerlerde vibere rastlardım ama pek önemsemezdim.iphone kullanan bir arkadaşın tavsiyesiyle s2ye öylesine bir kurayım dedim sonuç mükemmel.ses kalitesi harika 3g ile wifi arasında az da olsa farkediyor ama 3g ile bile gayet güzel konuşuyorsunuz.ben ses kalitesini bu kadar beklemiyordum.diğer programlar gibi viber kullananları yüklediğiniz an telefonda direk gösteriyor yani bunu arasam yoktur şimdi uğraşamam demiyorsunuz ama en işe yarar özelliği direk telefonla arama yapar gibi arıyorsunuz.skype falan gibi kullanıcı adı şu bu almanıza gerek yok telefon numaranız direk viber numaranız oluyor.benim bunu yazmamdaki tek amaç büyük gsm şirketleri bizi her türlü sömürürken viber gibi ücretsiz bir uygulamaya destek verilmesidir.ben güvenli olur diye marketten indirmiştim diğer linkleri googledan buldum



[video=youtube;0nQN5w5ct_E]http://www.youtube.com/watch?v=0nQN5w5ct_E&feature=player_embedded[/video]



 
Tepkiler: Estaba, pccopath ve manyak_adam

Deleted.

Üye
tam olarak ne işe yarıyor anlamadım :
 
Tam olarak ; program arka planda çalışıyor ve diğer, cihazında viber kurulu arkadaşlarınla internet bağlantısı üzerinden ücretsiz konuşup mesajlaşabiliyorsun.

Ben kullanıyorum gayet başarılı bir program.
 

Deleted.

Üye
teşekkürler o zaman telefonu alınca ben de denerim güzelmiş
 
7/24 internetin açık olması problem...
 

err00r

Üye
Viber ne işe yarar, aslında Viber Skype benzeri bir uygulamadır. Farkı ne? Viber ile kimlerin Viber kullandığını tesbit edebilirsiniz. Başlangıçta telefon numarası ile size verilen kodu girerek sizin rehberinizde bulunan kişilerin viber'e kayıt olup olmadığını görebilmeniz mümkün.
Ayrıca viber sadece konuşma üzerine kurulmuş bir uygulamada değil Viber ile mesajlaşabilmenizde mümkün. Apk si için
 
Tepkiler: tequilaq
Kıscası WhatsApp ın konuşmada dahil olanı ve sonuç mükemmel ben sık kullanıyorum ve etrafıdma android kullanan insanlara yükletiyorum beleş beleş konuşuyorum
 
Tepkiler: tequilaq

tequilaq

Üye
    Konu Sahibi
Kıscası WhatsApp ın konuşmada dahil olanı ve sonuç mükemmel ben sık kullanıyorum ve etrafıdma android kullanan insanlara yükletiyorum beleş beleş konuşuyorum

"etrafıdma android kullanan insanlara yükletiyorum" haha birden kendi halim geldi aklıma beleş konuşuyim diye zorla ağzına vura vura yükletiyorum yükleyene kadar hık mık ediyolar ondan sonra müptelası oluyolarkonuyu asıl açma amacım buydu zaten yükleyin yükletin arkadaş
 
Tepkiler: pccopath

alien61

Üye
Net açıklama yapalım

Uygulamayı cihazınıza yüklüyorsunuz. Numaranızı girerek şifrenizi alıyorsunuz. Şifrenizi girerek aktivasyonunuzu yapıyorsunuz. Sonra program rehberinizi tarayarak sadece viber'e kayırlı numaralar ile yeni bir rehber oluşturuyor.

İnternete bağlı olduğunuz sürece program içinden istediğinizi arayabiliyor mesaj gönderebiliyorsunuz. Wifi ile sonuç mükemmel ötesi. Avea hattımdan daha güzel konuştum 3g ile de sonuç iyi Fakat edge hızıyla kesilmeler olur

Bu program özellikle yurt dışına iletişim için çok önemli. Abd ile bizzat görüşme yaptım sonuç no money good prf
 
Tepkiler: Yarrhyme ve tequilaq
tesekkurler guzel programa benziyor indiregandi
 

LO®D

Üye
konu başlığında uygulama adını yazmanız daha yararlı olacaktır, hem bu uygulamayı arıyan arkdaşlar için hemde konun içeriğini konuya girmeden öğrenmesi gereken kullanıcılar için.Zirra bu şekilde konular açılacak olursa aradığımızı bulmak çok zor olur.
 

tequilaq

Üye
    Konu Sahibi

Haklisiniz fakat konunbasliginda ozellikle viber diye yazmistim zaten altında da
aciklama yaptim..yani neyi kastettiginizi tam olarak anlayamadım
 
Tepkiler: LO®D

LO®D

Üye
Haklisiniz fakat konunbasliginda ozellikle viber diye yazmistim zaten altında da
aciklama yaptim..yani neyi kastettiginizi tam olarak anlayamadım
Ben eleştiri manasında yazmadım bu yorumu yalnış anlamayın Anlatmak istediğim konu başlığı daha çok yardım niteliği taşıdığı için söyledim. Şöyle olabilir mesela viber v2.3 - (kısa açıklama) daha dikat çekiçi olur teşekkürler
 
Tepkiler: tequilaq
valla bayaryayi biraz somuruyo ama cok isime yaradi... listemi taradi diger viberlileri buldu bedava sms konusma... modemin cekis gucu iyiyse ses kalitesi iyi ama 3g ile ses kalitesi kotu...
 

tequilaq

Üye
    Konu Sahibi

yo estağfirullah eleştirinin de başımızın üstünde yeri varrica ederim ben teşekkür ederim ama şu haliyle bayağı kişi okumuş hani ben üzerine basa basa "kullanın" yazdım ki benim gibi önceden görüp es geçenler denesin diye tabi sizin söylediğiniz de bir seçenek

----------Eklendi @ 00:48:35 ---------- Yazıldı @ 00:47:05 ----------

valla bayaryayi biraz somuruyo ama cok isime yaradi... listemi taradi diger viberlileri buldu bedava sms konusma... modemin cekis gucu iyiyse ses kalitesi iyi ama 3g ile ses kalitesi kotu...
batarya henüz tüm telefonların ortak derdi maalesef evet:S ses aslında bende 3g ile de gayet güzel ama eğer içerlek bir yerdeyseniz biraz gecikmeler oluyor
 
Ya allah aşkına yardımcı oln yaa ,sabahtan beri arıyorum bulamıyorum n800 için olanı yok mu??????????????????????????????????????
 

djqsq

Üye
arkadaş lar N8 için viber çıkmadımı symbian kullananlar viber kullanamaz deyilmi
 

KiII4FuN

Üye
gerçekten harika bir uygulama uzun zamandır kullanıyorum nişanlımla doya doya konuşuyoruz
 
N8 için olanı yok mu bunun??????????????????