vhome s60v5 3.70 eng unsigned

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nsren

Üye
    Konu Sahibi
vhome s60v5 3.70 eng unsigned
güzel bir ev ekranı uygulaması arkadaşlar. telefonun menüsünü tamamen ele geçiriyor diyebilirim. ana ekranda iken icon düzenini 4x6 olarak ayarladıgınız zaman bekleme ekranı sasyısını 3 e kadar indirabilirsiniz. hem böylelikle münü tuşuna basmadan sadece ekranı kaydırarak istediginiz herşeye ulaşabilirsiniz. mesaj bildimleri ve arama bildiimleri i-phone gibi oluyor.duvar kagıdı siz ne isterseniz onu ayarlarsınız. icon olarak ise ister programın kendi iconlarını isterseniz kullandıgınız temanın iconlarını kullanabilirsiniz. kısacası gerçekten güzel bir program. telefon açılınca otomatik başlıyor. telefonunuz hackli degilse yüklemeyin. program unsigned
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: emre3796 ve vedatvedat

Tuba

Üye
Teşekkürler...
 

exd2121

Üye
teşekkürler dostum güzel
 

exd2121

Üye
ortada ki yazıları silmek ıstiyorum da acaba silinebilir mı
 

nsren

Üye
    Konu Sahibi
ortada ki yazıları silmek ıstiyorum da acaba silinebilir mı
oyazılar duvar kagıdı ile ilgili menüden bacraund bölümünü kapalı yaparsan sorun düzelecektir. ister kandi seçtiğin bir duvar kadını istersen temanın duvar kağıgını kullanabilirsin sana kalmış
 

exd2121

Üye
silinmiyor kapattım ama sorun aynı
 

nsren

Üye
    Konu Sahibi
silinmiyor kapattım ama sorun aynı
kardeş sen öğernci misin
ve sanırım benzerlik ama sen t10 kullanan arkadaş mısın yksa. c503 ile takas yapmak isteyen biri vardı o da seninle aynı nick kullanıyor o yüzden sordum.
eğer aynı kişiysen büyük tesadüf derim ben programa gelince eger dediklerimi aynen yaptıysan olması şart
 

exd2121

Üye
yok kardeş yanlışin var ben o değilim ben de öğrenciyim ama bitti sayılır benim ki son senem programa gelince gitmiyor o yazılar tel n97 mini
 

nsren

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeş yanlışin var ben o değilim ben de öğrenciyim ama bitti sayılır benim ki son senem programa gelince gitmiyor o yazılar tel n97 mini
rogramın kendi ayarından duvar kagıdı kapalı olarak seç kesin gitmesi lazım
 

exd2121

Üye
yok kardeş bela olmuşlar onlar gitmiyorlar yine de sağ ol ilgilendiğin için teşekkür ederim
 

exd2121

Üye
demek beni çok sevmis gitmiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...