Arkadaşar benim bu telefonda çözemediğim sorunlar var..paylaşalım çözümü varsa tabiki?
Mt6235 diye bir driver istiyor..Acaba bulunabilirmi ve bilgisayar bağlantıları tam olarak çalışırmı?
Operamini ile kablosuz internete girilebiliyor fakat flash desteği yok video izlenmiyor..flashplayer yüklenebilir mi?
Birde otomatik olarak ekran güc tasarrufu için kapanıyor onu kaldırmak mümkün müdür?
Email ayarları nasıl yapılıyor? ben çalıştıramadım?
Hızlı arama özelliği çalışmıyor. :S
Ayrıca sms zil sesi olarak telefonun orjinal seslerinden farklı bir ses yükleyemiyorum?değiştirilebilirmi?