versiyon güncelleme yardım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
versiyon güncelleme yardım.
3gs 4.0 dan 4.0.1 e yükseltmek istediğimde bu hata ekranı çıkıyor ne yapabilirim, şimdiden teşekkürler.

Uploaded with
 

rapege

Üye
seninle ilgili bir hata değil Apple nin serverleriyle ilgili biraz sonra tekrar dene
 
    Konu Sahibi
2 gündür deniyorum
sorun aslıda jb verilen adrese girdiğimde slide ekranı falan çıkmıyor, versiyon güncelleyip deneyim dedim oda server hatası falan diyince telden kıllandım 4.0 yazılımı yüklenirken sorunmu oldu diye..
 

Nadir

Emekli Yönetici
dün ben 4.0.1 i indirdim.hiç sorun çıkmadı.jailbreak sayfasını açmak için telefondan wireless dns sini 208.67.222.222 yapman gerekiyor.
 

rapege

Üye

arkadaşım ben bunun konusunu açtım sayfayı açamayanlar için diye baksana niye eziyet çektiriyorsun kendine
 

Nadir

Emekli Yönetici
senin iphone orjinal mi peki?
 
    Konu Sahibi
arkadaşım ben bunun konusunu açtım sayfayı açamayanlar için diye baksana niye eziyet çektiriyorsun kendine


ya ne biliyim işte seviyorum kendime eziyeti

aşağıdaki alternatif adresi denyince oldu teşekkür edrim size,

 

rapege

Üye
Önemli değil ama çok eziyet ettirtme kendine
 
    Konu Sahibi
zevk alıyorum bu durumdan karakterim böyle neyse installous geldi kategorilere bakayım ben biraz da orda işkence ederim kendime artık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...