Veron: "Arjantin'de adalet yok"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Veron: "Arjantin'de adalet yok"
Şu an Estudiantes'te forma giyen Juan Sebastian Veron, Arjantin futbolunu eleştirirken, istikrar ve adalet eksikliğinden bahsetti.

36 yaşındaki veteran oyuncu ülke içindeki futbolun hiç gelişmediğini, sistemi değiştirme çabalarının artık işe yaramadığını ve adam kayırmaların olduğunu düşünüyor.

Fox Sports'a "Keşke herkese eşit mesafede olunsa. Aynı meselelerde farklı yaklaşımlar oluyor ve kesinlikle katılmadığım bazı kararlar alınıyor." diyen Veron, "Bir gün bir bakıyorsunuz, nerede ve ne zaman oynayacağınıza dair bir fikriniz olmuyor. Bazı konularda ilerlemeci anlayışı benimsemeli fakat her zaman bir sisteme bağlı kalmalıyız. Her zaman bahsettiğimiz vasat sistemin parçası olmaya devam edersek, hiçbir şey gelişmez. Tüm alanlarda buna karşı bir direniş var fakat çaba sarf ederek futbolda iyi işler becerebilirsiniz. Arjantin futbolunda istikrar ve adalet yok" diyerek sözlerine son verdi.

Veron 10 yıl Avrupa'da top koşturduktan sonra 2006 yılında ülkesine geri dönmüş ve aynı sene Estudiantes'in Apertura şampiyonu olmasına yardımcı olmuştu. kaynak : goal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

goldenheros
Cevap
0
Görüntüleme
2K
goldenheros


Üst Alt