Turkiyede uretiliyorsa bir ürün turkiye ekonomisine deger katıyordur. Ve bu urunler baska ulkelerede satılıyor böylece ülkemiz kalkiniyor ama ne yazık ki halk olarak bunu anlayacak kapasitemiz yok. Yurt dışından alınan herşey ekonomimize zarar veriyor.
Bunun anlamı hiç birşey almayalım değil tabiki fuzuli alışveriş yapmayın demek istiyorlar. Aldığımız kadar mal satamiyoruz diğer ülkelere ve döviz açığında dolayı şirketler ve devlet borç almak zorunda kalıyor böylece ekonomik olarak sıkıntı çekiyoruz.
Ama telefon önemli tabiki vergiyi sıfıra çekmeleri lazım