Aybars1979
Üye
nickinize avatarınıza ve hitap tarzınıza bakınca ben anlayacağımı anlıyorum. o konuda sizin içiniz rahat olsun.Biz de onu diyoruz zaten hizmet etsinler (görevleri o zaten), yemesinler.
Bakıyoruz ve etmediklerini görüyoruz, anlamadın mı.
nickinize avatarınıza bakınca ben anlayacağımı anlıyorum. o konuda sizin içiniz rahat olsun.
Ben hala vestel venus 2 yı çok merak ediyorum bu kadar vergi getirip laf yaptıktan sonra yine çöp telefon getirip pahalı mi satacaklar yoksa uygun donanımı uygun fiyata mi verecekler
nickinize avatarınıza ve hitap tarzınıza bakınca ben anlayacağımı anlıyorum. o konuda sizin içiniz rahat olsun.Biz de onu diyoruz zaten hizmet etsinler (görevleri o zaten), yemesinler.
Bakıyoruz ve etmediklerini görüyoruz, anlamadın mı.
olmayabilir de ama imaj o yani.Tam komedi.Anarşik de deseydin utanmana gerek yok.
olmayabilir de ama imaj o yani.
Tamam anladım ben seni.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Anarşik komedici
şahıs da kalmıyor ancak sen sonuca bak para kimden gidiyor ?
vekillerin kafası da aynı senin gibi olduğu için bu memleket ilerleyemiyor
Bu para yok, fakir ülkeyiz lafları zırvalamaktan başka birşey değil bence.Ne kadar konuşursanız konuşun. Bizdeki bu telefon merakı olduktan sonra 5000 tlye bile telefon alır bu millet. Para yok deniyor millette bütün avm ler ful doluyor. Kimde para yok asgari ücretle çalışanda bunları tartışın siz.
aynen dostumTürkiye ürettiği mamulunu sağlam yapsın herkes alır ama 1 yıl bile dayanmayan bir tel benimle almam sağlam yapsın alalım
yav iyide vestel taş gibi telefon uretse eyvallahtaABD de 5 gün burada 30 gün ...
Mantığı anlamış olman lazımdı !
Zengin bir ülke olmadığımız ve kendimiz uretemedigimiz için vergiler yüksek olmalı ki erişim zorlassin ve paraciklarimiz yurt dışına gitmesin.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?