Vergilerden Kurtulma Yolu Var Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
enverakif

enverakif

Üye
    Konu Sahibi
Vergilerden Kurtulma Yolu Var Mı?
Merhaba,

Cayma bedelli kontratlardan yararlanmak için yeni bir faturalı Turkcell hat aldım. Gelen faturada yeni abonelikten kaynaklanan yaklaşık 5 TL'lik bir vergi gözüküyor.
-Telsiz ruhsat yeni abonelik taksidi : 2,04
-Yeni tesis özel iletişim vergisi : 2,65


Kontörlü hatlarda yeni abonelikte böyle bir ücret yok iken benden her ay boşu boşuna 5 lira almaları saçma. Bu vergilerden kurtulmak için yapabileceğim bir Alicengiz oyunu var mıdır :)

Bu arada cayma bedelli için aradıklarında telefon kapalıydı ondan sonra nerdeyse 3 hafta geçti hala aramadılar. Boşuna fatura ödüyorum.
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
keske olsa ama malesef ozaman konturlu kullan :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt