enverakif
Üye
Vergilerden Kurtulma Yolu Var Mı?
Merhaba,
Cayma bedelli kontratlardan yararlanmak için yeni bir faturalı Turkcell hat aldım. Gelen faturada yeni abonelikten kaynaklanan yaklaşık 5 TL'lik bir vergi gözüküyor.
-Telsiz ruhsat yeni abonelik taksidi : 2,04
-Yeni tesis özel iletişim vergisi : 2,65
Kontörlü hatlarda yeni abonelikte böyle bir ücret yok iken benden her ay boşu boşuna 5 lira almaları saçma. Bu vergilerden kurtulmak için yapabileceğim bir Alicengiz oyunu var mıdır
Bu arada cayma bedelli için aradıklarında telefon kapalıydı ondan sonra nerdeyse 3 hafta geçti hala aramadılar. Boşuna fatura ödüyorum.
Cayma bedelli kontratlardan yararlanmak için yeni bir faturalı Turkcell hat aldım. Gelen faturada yeni abonelikten kaynaklanan yaklaşık 5 TL'lik bir vergi gözüküyor.
-Telsiz ruhsat yeni abonelik taksidi : 2,04
-Yeni tesis özel iletişim vergisi : 2,65
Kontörlü hatlarda yeni abonelikte böyle bir ücret yok iken benden her ay boşu boşuna 5 lira almaları saçma. Bu vergilerden kurtulmak için yapabileceğim bir Alicengiz oyunu var mıdır

Bu arada cayma bedelli için aradıklarında telefon kapalıydı ondan sonra nerdeyse 3 hafta geçti hala aramadılar. Boşuna fatura ödüyorum.

