ve x-scarface doğdu :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ve x-scarface doğdu :)
bugün benim doğum günüm ve ilk mesaj siteye girince maxicepten geldi teşekkürler tüm maxicep ailesine
 
Tepkiler: Mad EagLe
iyiki doğdun avatarı güzel kardeşim
 
    Konu Sahibi
eyvallah dostlarım güzel kardeşlerim
 
Nur topu gibi maşaallah.
Mutlu yıllar
 

Emrgncy

Üye
Nice Sağlıklı Mutlu Yıllara...
 

u_cosar

Üye
doğum günün kutlu olsun
 
Mutluluk, sağlık ve afiyet dolu bir yıl dilerim.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler dostlar, abiler, kardeşler iyiki varsınız teşekkür ederim hepinize. sağlıklı mutlu bi hayat geçirmeniz dileğiyle iyi forumlar.
 
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere kardeşim
 
    Konu Sahibi
çok teşekkürler dostlar
 

ANIL

Admin
Nice mutlu yıllara
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...