Ve sonunda samsung galaxy ace aldım :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hemato

Üye
    Konu Sahibi
Ve sonunda samsung galaxy ace aldım :)
Ve sonunda samsung galaxy ace aldım :)
650 tl e aldım beyaz kabınıda verdıler :)
bunun android nası guncellıcem ?
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan :)
 
psychopaht

psychopaht

Üye
hayırlı olsun dostum kies yardımıyla güncelleyebilirsin :)
 

hemato

Üye
    Konu Sahibi
şuan kurcalıyorum bakalım bırseyden anladıgım yok yarın wıfı olan bı arkadasıma gıtcem kurcalıcam kurcalıyabıldıgım kadar android 2.1 2.3 yapabılırım sanırım dımı ?
 
61semih

61semih

Üye
gio ya geldi ace yede geldı dıye hatırlıyorum 2.3 kies uzerınden telefonu baglayınca guncelleme varsa uyarır senı zaten ama ucuş modunda bagla telefonu kıesle pc ye
hayırlı olsun
 

maNthis

Üye
hayırlı olsun kardes
 

hemato

Üye
    Konu Sahibi
saolun guncelleyınce garantıden cıkmıyor degıl mı? bide guncelleme ıcın hangı cd ı kurcam.
 
1oyun

1oyun

Üye
saolun guncelleyınce garantıden cıkmıyor degıl mı? bide guncelleme ıcın hangı cd ı kurcam.
hayır tabiki güncelleyince garanti dışı olma durumu yok :) Üzerinde Samsung Kies Yazan Küçük bi Cd Vermiş olmaları lazım onu kur telefonunu usb olarak bağlayarak güncellemeyi yapabilirsin. HAYIRLI OLSUN
 

hemato

Üye
    Konu Sahibi
saolun , kıes yazan 2 cd var.
 
waycell

waycell

Üye
önemli uyarı...kesinlikle odin ile sağdan soldan yazılım alıp güncelleme kieste ne varsa onu yükle sana verilen 2 adet cd var onları yükle bazen driver sorunu çıkıyor çıkarsa eğer telefonun isminden driverını arattır yükle..flash player desteğin yok nette video seyretmek için skyfire yükle pek randıman vermiyor gerçi,çok kurcalarsan hergün şarja takarsın ekran koruyucu taktır çok program yükleyip teli kastırma ...hayırlı uğurlu olsun
 

hemato

Üye
    Konu Sahibi
cd ıle 2.3.3 yukselttım yukselttıkden sonra tel yavasladı nedendır ?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Geçmeyin su 2.3'e yav adamı rezil ediyo :D
Daha stabil bi sistem degil 2.3
 

hemato

Üye
    Konu Sahibi
geri nası doncem :D
 
61semih

61semih

Üye
önemli uyarı...kesinlikle odin ile sağdan soldan yazılım alıp güncelleme kieste ne varsa onu yükle sana verilen 2 adet cd var onları yükle bazen driver sorunu çıkıyor çıkarsa eğer telefonun isminden driverını arattır yükle..flash player desteğin yok nette video seyretmek için skyfire yükle pek randıman vermiyor gerçi,çok kurcalarsan hergün şarja takarsın ekran koruyucu taktır çok program yükleyip teli kastırma ...hayırlı uğurlu olsun
gayet randıman verıyor o 1500 tl lık cıhazlar butun sıtelerde acıyor vıdeoları ama bu 450 lık gıo (ace ıle aynı oldugu ıcın dıyorum) skyfire ile sıtelerın %90 oranındakı sıtelerdekı vıdeoları acıyor.
arada fıyat ucurumu var ama flash destegınde ucurum yok sadece fark var

----------Eklendi @ 23:35:28 ---------- Yazıldı @ 23:34:03 ----------

vallaha ben 2.2 den 2.3 e gectım ufak bır performansı oldu ortam taramasında baya bır fark oldu.nfs shıft ı acmadı onun dısında baska problemle karsılasmadım odin ile sanırım donuluyor gerıye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt