somurtukk
Üye
-
Konu Sahibi
-
ağır aşk acısı çekiyosun sanırım
uuoof ulen akşam akşam yapılırmı bu yawdamara bağladım bak
Güzel olmuş bir daha yazmamak ümidiyle.
somurtuk eski sevgilim aklıma geldi bak yapma bunu
Offf offf çok kötü oldum yine aklıma geldi çok özlüyorum çok
yazana değil yazdırana bakmak lazım. bize bu satırları yazdıranlar utansın!
aşk acısı çekiyorsun peki onun umrundamı ? Umrunda değilse değermi ?
Eline,emeğine,yüreğine sağlık.Anlamayan adam çok.Gerçi adam da değiller boşversene.Yazmaya devam.
Çok güzel gerçekten
Ve Yİne Sen Varsın Herşeyde.. Neylesin Gönül Bu İşte.. Hep Sen , Herşeyde Sen..
Ah Bir Bilsen ..
~
Çok Güzel , Emeğine Sağlık..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?