ve sen yoksun..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ve sen yoksun..


yine seni düşüneceğim sen varmıssın gibi hayatımda..
ve yıne sana sarılacağım düşlerimde..
ve şimdi yoksun!
biliyorum hiç benim olmadın..
olamadın..
Ben senı ölesıye hissederken iliklerimde,
sen öylesine sevmişsin beni..
gözlerine baktığımda cennetti gördüğümü sanırdım..
gülüşünle ısınırdı yüreğim..
ilkimdin sonum ol isterdiim benim ol isterdim..
ama hic benım olmadın..
olamadın..
sır gıbı içimde sakladım hep sevdanı..
söylersem sanki kayıp gidecektin yüreğimden..
öyle cok sevdim ki seni..
bilemedim bu kadar cok sevmenın bedelini yoklugunla ödeyeceğimi
bilemedim işte..
hayallerimdesin şimdi sadece..
ve bir daha bakamayacağım gözlerine..
dokunamayacağım ellerine..
ve yoksun şimdi..
umudum, mutluluğum, hayallerım..
hiçbiri yok artık..
ve sen yoksun...

ezgi.y (kalemimden dökülenler)
 
Tepkiler: El~PisToLeRo, FatoŞ, Dereck ve 2 diğerleri

ia.phlvn

Üye
ağır aşk acısı çekiyosun sanırım
 
uuoof ulen akşam akşam yapılırmı bu yaw damara bağladım bak
 
Tepkiler: somurtukk
Güzel olmuş bir daha yazmamak ümidiyle.
 
Tepkiler: somurtukk
eski sevgilim aklıma geldi bak

 

Haydar

Emekli Yönetici
fena değildi
 
Tepkiler: somurtukk
aşk acısı çekiyorsun peki onun umrundamı ? Umrunda değilse değermi ?
 
Off of. Evvelim sen oldum ahirim sensin.. Güzel dizeler olmuş..
 
Tepkiler: somurtukk
    Konu Sahibi
aşk acısı çekiyorsun peki onun umrundamı ? Umrunda değilse değermi ?

birini sevmeye basladınız mı bu sevgiye onun deyip deymediğini hesap etmezsiniz. sevdiğiniz kişi sizin için zaten mukemmeldır eksı yanlarını görmezsiniz. onu oldugu gibi kabullenrsınız. evet belkı deymıyor bu cektıgım acıya ona duydugum sadakate ama yınde sevıyorum.. malesef ki seviyorum..
 

corchy

Üye
Eline,emeğine,yüreğine sağlık.Anlamayan adam çok.Gerçi adam da değiller boşversene.Yazmaya devam.
 
Tepkiler: somurtukk

Dereck

Üye
Çok güzel gerçekten
 
Tepkiler: somurtukk

FatoŞ

Üye
Ve Yİne Sen Varsın Herşeyde.. Neylesin Gönül Bu İşte.. Hep Sen , Herşeyde Sen..
Ah Bir Bilsen ..

~

Çok Güzel , Emeğine Sağlık..
 
Tepkiler: somurtukk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...