Ve Galaxy W

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiye için teşekkürler 4 ü alırdım yoksa
 
Hocam hayırlı olsun öncelikle.1,5 hafta falan önce Nokia C6-01'imi satıp ben de 705 TL'ye Galaxy W aldım.Hafıza kartım 4 Gb'lik benim diğer telefondan kalma çünkü.Oyun çok oynuyorsan ve yükleyecesen 8 gb al sana yeter,bence 16 gb fazla ama ucuza bulursan niye almayasın Uygulama önerilerine gelecek olursam; Facebook Messenger (kesinlikle yükle bunu süper bir şey),Whatsapp,Youtube,Twitter'ın varsa onu da yükle,İnstagram vs.Mağaza da hepsi mevcut.Oyun önerilerim de;Angry birds,Fruit Ninja,Cut the Rope.En sevdiğim 3 oyun bunlar.gerisine mağazadan bakarsın zaten kafana yatanı oynarsın Mağazaya girince otomatik olarak bir kaç uygulamanın güncellemesi çıkacak telefonunda,onları da güncellersin
 

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
Çok Teşekkür ederim 16 GB bulmam zor olmaz tanıdıklardan felan bulurum uygulamalara gelince de yarın yüklerim internete bugun bağlanamıyorum. Teşekkürler önerilerin için
 

Deleted.

Üye
deleted
 
Son düzenleme:

amcalu1

Üye
Biliyorsundur ama hatırlatma olarak soyliyeyim gidip 40 liralık kart alma ucuz diye. class 10 kart al
 

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
Biliyorsundur ama hatırlatma olarak soyliyeyim gidip 40 liralık kart alma ucuz diye. class 10 kart al
tabii ki yapmam öyle birşey. Teşekkürler tavsiye için


- - - Eklendi - - -

Ve ilk sorunum arkadaşlar facebook'a bağlandığımdan beri rehber listemde facebook arkadaşlarımı da görüyorum. Hattakiler de var ama aralarında bulması çok zor nasıl düzeltilebilir?
 

Deleted.

Üye
deleted
 
Son düzenleme:

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
Cok tesekkurler duzeldi
 
Elinde paralansın ,

camera360, cymera, pixlr-o-matic fotoğraf ile ilgili olanlar,

trackid (sony'nin programı), dark nebula, taptu, wattpad, viber, circle launcher, mx player, pottery, roll a joint, x-plore ... bunlarda karışık olanlar dahasını deneyerek bulabilirsin.
 

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi

Teşekkürler biraz farklı bir hayırlı olsun bu
şuan pek birşey kurmadım klasik telefon duruyor Hafıza kartım yok henüz bir alsam Tavsiyelerin için teşekkürler
 

Deleted.

Üye
deleted
 
Son düzenleme:

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
Ya bir sorum var. Hem yabancı hem türkçe şarkıları bulup indirebilceceğim bir uygulama var mı? Yukarıdakileri denedim de istediğimi elde edemedim.
 

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
denedim ama turkce sarkilar uzerinde basarisiz. magazadaki ttnet muzigi kullanan var mi
 

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar wifi sorunum var. Evimdeki wifi ye bağlanıyorum ..... ağına bağlandı diye görünüyor fakat interneti kullanamıyorum. Nasıl çözebilirim bunu yardım eder misiniz?
 
Müzik uygulaması konusunda marketteki sınırsız müzik uygulaması oldukça başarılı bence wifi sorununa pc başına geçince bakarım
 

Otroligt

Üye
    Konu Sahibi
Müzik uygulaması güzelmiş gerçekten saol İnternet konusuna gelince de statik IP i kapattım şuanda kullanabiliyorum. Başka çözüm yolu var mıdır acaba
 
Hayırlı olsun, güle güle kullan
 

__yasa__

Üye
hayrlı olsun bakalım bende yeni aldım 2 gün oluyot sambiandan androide gecince baya bi afalladım bambaşka bi dünya daha cözemedim