Ve Emre'nin tedbir kararı kaldırıldı ....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Ve Emre'nin tedbir kararı kaldırıldı ....


Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Tahkim Kurulu, Fenerbahçeli futbolcu Emre Belözoğlu hakkındaki idari tedbir kararını kaldırdı.


Kurulun bugünkü toplantısının ardından yapılan açıklamada, PFDK'nın Fenerbahçeli futbolcu için verdiği 2 maçlık cezanın, 3 maç olarak düzeltildiği, idari tedbirin oybirliği ile kaldırıldığı bildirildi.

İki maçlık cezasını Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu'nda Galatasaray ve Ziraat Türkiye Kupası'nda Kardemir Karabükspor maçlarında çeken, hakkında idari tedbir konulduğu için Şampiyonluk Grubu'nun 3. haftasında Kadıköy'deki Beşiktaş maçında da oynayamayan Emre, Dolmabahçe'deki Beşiktaş derbisinde ise forma giyebilecek.

Trabzonsporlu futbolcu Zokora'nın itirazı nedeniyle dosyayı yeniden inceleyen Tahkim Kurulu'nun konuyla ilgili açıklaması şöyle:

''Trabzonspor A.Ş futbolcusu Alain Deguy Didier Zokora'nın, PFDK'nın Fenerbahçe A.Ş'nin futbolcusu Emre Belözoğlu ile ilgili 19.04.2011 tarihli, E.2011/2012-1036, K.2011/2012-1265 sayılı kararına itirazına ilişkin kurulumuzun E.2012/114 numaraya kayıtlı dosyası incelendi. Yapılan müzakere neticesinde, isnat edilen hakaret fiilinin birden fazla gerçekleşmesi ve bir bütünlük arz etmesi karşısında FDT'nın 11/2. maddesi uygulanmak suretiyle PFDK tarafından alt sınırdan tayin edilen cezanın yarı oranında arttırılarak 2 müsabakadan men cezasının 3 müsabakadan men şeklinde düzeltilmesine; esas hakkında karar verilmiş olmakla idari tedbirin kaldırılmasına oybirliğiyle karar verilmiştir''
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark


Eykul

Eykul

Üye
Atilsaydi keske sevmiyorum onu :D

---------- Eklendi @ 22:58:27 ---------- Yazıldı @ 22:57:13 ----------

Zokoracigima dokunmasin!:p
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
çok iyi haber . Emre , Fenerbahçenin dinamosudur . Orta saha da müthiş işler yapiyor . Hadi Emre , şampiyonluğa sadece 3 hafta kaldı . Kaldığın yerden devam .;)
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Yuhalama yapilcak adama konsantre olamıycak ne kadar prof. olsanda etkileniyosun.
Olası bi kızgınlıkta mutlak bi oyuncu daha çıkıcaktır Emreye kasıtlı oynayan ve 10 kisi kalıcaz.
Haber tabiki iyi ama takıma zararı dokunabilir kanısındayım tabi tartısılır.
 
atoubo

atoubo

Üye
Emre seni çekemeyenlere inat bu akşamki maçta yap bi güzellik
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Emre , gerekeni yapar . Takim şampiyonluğa oynuyo ve artık bunun bilincindedir . Ve katkı sağlayacaktır . Buna eminim .
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Emre iyi oynuyor, futbolu ortada zaten ama disiplin ve ahlak hiç yok be Ali. Yada Galatasarayı bıraktığı için içleniyor ve duygusal olarak yorum yapıyor da olabilirim... :ehe
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Adamın üstüne oynuyolar bazen desek daha iyi olur.
Bu Zokora olayında bile Zokora,eli neresinde Emreye dogru geldi herkes görmüstür.
 
Eykul

Eykul

Üye
Adamın üstüne oynuyolar bazen desek daha iyi olur.
Bu Zokora olayında bile Zokora,eli neresinde Emreye dogru geldi herkes görmüstür.

Sana Zokora ya yaptiklari davranislarsa bulunsalar sense sessiz kalmazdin... Dedigin gibi nerdeyse eli gitmis ama bak kendini tutmus sonunda hem o sadece girisimde bulundu o yuzden de sucluluk olcusu daha az... Her girisimde bulunanlara yapanlarla ayni cezayi versek ooo.. Zokoraya laf yok :D
 
technoshark

technoshark

Üye
Cesur Yürek Emre, her ne kadar sevmesemde seni göster gücünü :)
 
greenmile

greenmile

Üye
hiçbirşey olmaz merak etmeyin bazı haddini bilmezler mutlu olacak diye emreden vazgeçmeyiz hatta trabzonda bile emreden faydalanacağız yürekleri yetiyorsa sahaya insinler.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Esma , zokora hayranlığı nereden geliyor . Çok enterasan geldi bana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Eykul
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Emre kim mi?
Dünyanın en iyi iki yönlü orta sahalarından birisi ve Pele'nin saydıgı yaşayan efsane 125 futbolcu arasında.
Zokoro aynı küfürleri bana etsin korkusundan bembeyaz olur.Türkiye insanı o kadar geniş degil.
Türkiyede ten rengine göre laf eden insan yoktur.'IRKÇI' bir kişilik tipidir.Irkçı olan insan kendi takımındaki siyahi futbolcuyla oynamaz.
Dünyaya ırkçılıgı ögreten unsur zaten ırkçılıga verilen cezalar.Zaten istenen de bu.
Emreyi sevmemeniz konu hakkında yanlı yorum yapmanıza sebep olamaz
bayan.
 
greenmile

greenmile

Üye
fenerbahçe gs ve bjk nin bütçesini tsnin bütçesiyle kıyaslaman son derece komik.Bu 3 takım bir oyuncuyu isterse tsden önce alır bu böyle biline
 
Eykul

Eykul

Üye
Verirse dedim veriyor demedim
 
Eykul

Eykul

Üye
Emre kim mi?
Dünyanın en iyi iki yönlü orta sahalarından birisi ve Pele'nin saydıgı yaşayan efsane 125 futbolcu arasında.
Zokoro aynı küfürleri bana etsin korkusundan bembeyaz olur.Türkiye insanı o kadar geniş degil.
Türkiyede ten rengine göre laf eden insan yoktur.'IRKÇI' bir kişilik tipidir.Irkçı olan insan kendi takımındaki siyahi futbolcuyla oynamaz.
Dünyaya ırkçılıgı ögreten unsur zaten ırkçılıga verilen cezalar.Zaten istenen de bu.
Emreyi sevmemeniz konu hakkında yanlı yorum yapmanıza sebep olamaz
bayan.

Mail adresini ver sana irkcilik hakkinda bir makele yollayayim belki okuduktan sonra konusursun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt