ve 64mehmet64 sonunda üsteğmen oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
ve 64mehmet64 sonunda üsteğmen oldu
aklımın ucundan bile geçmezdi demekki bu gidişle daha üsst rütbelere gitme şansım var :pro::pro:
 


Odysseus

Odysseus

Üye
Tebrikler Mehmet.

Yararlı paylaşımlar ve kaliteli yorumlar yaptığın sürece seni üst rütbelerde görebiliriz.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
tebrikler mehmet ... nice üst rütbelerde görmek isteriz seni :ehe
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Tebrikler Mehmet. Sitemizin en küçüklerindensin, iyi bir aktiflik sergiliyorsun.. Devamını görelim senden :)
 
™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
valla ben maxicep i çok sevdim dier sitelerde en çok aktifliim 15 dk. ydi :):ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Mehmet Abi , tebrikler..

:oke:
 
™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
mehmet abi derken
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
az önce yüzbaşılık konunada msj yazdım :) ama yiinede tebrikler
 
™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
:) :ehe:bigstar:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt