Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
VBulletin özledim :(
Sponsorlu Bağlantılar
Metin MF
Üye
Konu Sahibi
VBulletin özledim :(
Eskiden, VBulletin varken forum ne güzeldi yaa şimdi siteyi anlamaya çalışırken gözlerim yoruluyor sizde de var mı aynısı
Revengeful
Emekli Yönetici
yok
ANIL
Admin
+1
. . . EmreG . . .
Üye
Şu an ki sistem çok çok iyi. Birçok yenilik ve dediğiniz sisteme karşı avantajları var...
LG V10 İle Gönderildi
0MG90
Üye
Aynen eski halini özledim
MaxipmaN
Üye
aynen göz yorma olayı var, mat ekranlı laptop kullananlar sıkıntı yaşamaz, ama benim monitörün gaması kısık oluğu halde yoruyor
mürteza16
Üye
Nerde o eski bayramlar...
exp_l0it
Üye
alismak lazim ben surekli garip kullandigimdan aliskinim yani gozumu yormuyo ne eskisi ne yenisi
Emre
Üye
Özleyecek nesi var
xmustx
Üye
Bikaç gün zaten girmedim bile açıkcası.Bildirim ve yeni mesajlara göz atıp çıkıyorum.forumda zaman geçirecek bir olay yok zaten bu hali gözden beyne giden sinyallerin rami tüketen uygulamalardan bir farkı kalmadığını gösteriyor