VBulletin özledim :(

Sponsorlu Bağlantılar

Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
VBulletin özledim :(
Eskiden, VBulletin varken forum ne güzeldi yaa şimdi siteyi anlamaya çalışırken gözlerim yoruluyor sizde de var mı aynısı
 


Revengeful

Emekli Yönetici
yok
 
ANIL

ANIL

Admin
+1
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
Şu an ki sistem çok çok iyi. Birçok yenilik ve dediğiniz sisteme karşı avantajları var...

LG V10 İle Gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: cihanata_1
0MG90

0MG90

Üye
Aynen eski halini özledim :(
 

MaxipmaN

Üye
aynen göz yorma olayı var, mat ekranlı laptop kullananlar sıkıntı yaşamaz, ama benim monitörün gaması kısık oluğu halde yoruyor
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Nerde o eski bayramlar...
 
exp_l0it

exp_l0it

Üye
alismak lazim ben surekli garip kullandigimdan aliskinim yani gozumu yormuyo ne eskisi ne yenisi :ehe
 

Emre

Üye
Özleyecek nesi var
 
xmustx

xmustx

Üye
Bikaç gün zaten girmedim bile açıkcası.Bildirim ve yeni mesajlara göz atıp çıkıyorum.forumda zaman geçirecek bir olay yok zaten bu hali gözden beyne giden sinyallerin rami tüketen uygulamalardan bir farkı kalmadığını gösteriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90


Üst Alt