fp6 bundan kötü mü ki?
yo ben genel konuştum ben begendim fp6 yı ama kullanmıyorum kendi fwmifp6 kullanıyorum hiçbir sıkıntım yok kardeşim görsel olarak gerçekten çok güzel performansıda iyi kullanmanı tavsiye ederim![]()

bende kendi yaptığımı kullanıyordum ama modlama işinden sıkıldım ve fp6yı yükledim hala kullanıyorum
yo ben genel konuştum ben begendim fp6 yı ama kullanmıyorum kendi fwmi
kullanıyorum..![]()

bende zaten fw çıkarmıyı düşünmüyorum sıkıldım mod at tekrar de olmadı hata var düzelt tekrar dene üff
bende kendi yaptığımı kullanıyordum ama modlama işinden sıkıldım ve fp6yı yükledim hala kullanıyorum![]()
bende zaten fw çıkarmıyı düşünmüyorum sıkıldım mod at tekrar de olmadı hata var düzelt tekrar dene üff

Acayip sıkıcı bir iş![]()

