Galaxy Ace 2 i8160 Vanir rom 1.8.2015 (çok stabil)

Rom gündelik kullanıma uygunmu ve memnun musunuz ?


  • Kullanılan toplam oy
    9
    Konu Sahibi
Vanir rom 1.8.2015 (çok stabil)
Herkeze merhaba arkadaşlar bu sefer sizlere yine chrono'nun geliştirdiği VANİR romu tanıtacağım rom gerçekden stabil herhangi bi donma vs. görmedim umarım sizde görmezsiniz antutudan 12 bin küsür puan alıyor bide chrono kernel 3.1 yada 3.2 kernel flaşlıyınca tadından yenmiyor bazı oyunları denedim;
Asphalt 8 (iyi)
Asphalt 7 1.0.1 (özel lenovo versiyonda hafif kasma yaptı)
Asphalt 6 (iyi)
Gangstar vegas (hiç bahsetmicem bile)
Clash of clans (süper)
Boom beach (süper)
Castle clash (süper) (gpu'yi su gibi içen bir oyun bu)
Vs vs vs
Linkler :
Rom:

Gapps: herhangi 4.4.x gapps olur ama tavsiye boyutu küçük olsun

Kernel:

Kurulum öncesi uyarı !!!! :
Kesinlikle sorumluluk sizdedir ve hiçbir şekilde ne ben nede maxsicep olabileceklerden sorumlu değildir.
Ayrıca rom ingilizcedir türkçe yi henüz desteklemiyor !!!

Kurulum :
Recovery'i aç
Wipe data , cache ve dalvik cache yap
Romu kur
Gappsi kur
Kerneli kur
Reboot yap
Ve tadını çıkar

Rom açılamama hatası alırsanız eğer gapps de sorun var demekdir bunun çözümü ise şöyledir

Romu kurun
Gappsi kurmayın
Kerneli kurun
Reboot yapın
Açıldıktan sonra yeniden recovery moda alın
Bunu indirin ve kurun
Gappsi kurun. Ve reboot yapın
 
Son düzenleme:

ByBlaCk4

Üye
Knk asphalt 8 kesin kasmıyomu bende biyerden sonra kasıyo
 
gps nasıl çalışıyormu
telefon yarı brick oldu bende odinle orjinale döndüm recorvery mod açılmadı
 
anlamdım romu kurarken bir ekran geldi sanırım romu yapan koymus orda yazılar vardı kurulumla alakalı ben kurdum ama telefon bir anda reboot etti kendini bende gapsı kurmak için recerveriye girmeye çalıştım giremedim telefon samsung galaxy ace 2 yazısında takılı kaldı bende odinle orjinale döndüm
 

The Nyks

Üye
build.prop dan language yazan yeri tr yapsak felan olmazmı türkçe :P sırf ingilizce olduğu için yüklemiyorum
 

The Nyks

Üye
Gerek Kalmadı Zaten Spirit Romu Kurdum
 
Şarj süresi fln nasıl birde biri aradığında liquid deki gibi üsten çıkıyor mu arama