vadafone sizce nasıl kampanaya yapsın

Sponsorlu Bağlantılar

vadafone kampanya secelim


  • Kullanılan toplam oy
    39
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yasininyeri

yasininyeri

Üye
    Konu Sahibi
vadafone sizce nasıl kampanaya yapsın
arkadaşlar belki vadafone sesimizi duyarda şu açtıgımız anketlerden birine bakarak dogru dürüst kampanya yapar hadi şimdi iyi kampanya secme zamanı

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar katılım nekadar cok olursa okadar iyi olur cünki bu anket sonucunu vadafone gönderecegim
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
avea müdürü bu konuya bakar inş.D
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
vodafone un bunlarla ilgileneceğini sanmam şimdi yaptıklarını geri almasınlarda
 
Altun.

Altun.

Üye
olsun genede çıkmadık candan umit kesilmez derler :D
 
yasininyeri

yasininyeri

Üye
    Konu Sahibi
vodafone un bunlarla ilgileneceğini sanmam şimdi yaptıklarını geri almasınlarda
:oke:siz oyunuzu kuulanın ben bunu resmi olarak vadafone temsilcileriyle görüşecegim yeterki katılım olsun ozaman bak nasıl dikkate alıyorlar
müşteri biz deilmiyiz bizim istegimiz kampanyalar onu ayakta tutar:sn:
 
paradox1026

paradox1026

Üye
nefret ediyorum Vodafonedan
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
Valla vodafone iyi kampanyalar yapsın!!! En azından kendileri için!!!

Dikkate alınması için en az 100 katılımcı şart!!!
 
yusufucan

yusufucan

Üye
yaa Adamlar 5 Dk'sı 1 Kontör Yapmış ama Çok saçma sadece 5 kişimi 10 kişimi seçip sadece onlarla konuşabiliyorsun.Tüm telsimlilerle DeğiL.Aveada Öyle değil tüm Mobil Öğrencilerle 10 Dk'sı 2 Kontöre Konuşabiliyorsun.her zaman Avea.Vodafone'den Hiç Birşey Olmaz
 
iskenlii

iskenlii

Üye
olsun olsun olsun
 
yasininyeri

yasininyeri

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar varsa iyi öneriniz yazın ankete koyalım nasıl istiyorsak onu iletelim nekadar cok katılımcı bulursak okadar iyi olur gelin birlik olalım diyorum ben size hadi
 
arslansem

arslansem

Üye
Güzel seçenek sunmuşsun tebrikler ve bence sonuncu hepsi güzel yine de:)
 
dumanxtr

dumanxtr

Üye
50 kontur dedikde onlar bizim isteklerimizi duysa diyer hatların anlamı kalmazdı
 
erhanokur

erhanokur

Üye
İnşallah 50 kontöre 1000 sms olur
 
yasininyeri

yasininyeri

Üye
    Konu Sahibi
siz katlılımcı bulun ben onlarlarla nasıl konuşuyorum yeterki şöyle bir oy patlaması olsun 300 bin üye var sonuçta nerede bunlar ya
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
vadofone pek dikkate almaz gibi ama bi umut
 
iskenlii

iskenlii

Üye
tamam oka
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ben hiç sevmiyorum vodofone u ne yaparsa yapsın beni ilgilendirmez.... :D :D
 
iskenlii

iskenlii

Üye
keşke 4 olsa
 

hroal

Üye
Çok saçma kampanyalar adam akıllı bi tane bile yok bu anketi kim yapmışsa kreş e gidio galba :S
 
schumici

schumici

Üye
10 dakka 1 kontör olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt