[uzun zamandır][rom konusu açılmıyor][???]

  • 26 Ağustos 2014
  • 703 Okunma
  • 14 Cevap

  1. son 3 haftadır yeni bi rom ne duydum ne de işittim xda a ve anndronova da da aynı şekilde galaxy wonder unutuluyor mu ??
     


    Yazan: dagaoglu31
  2. XDA YA BAK DOSTUMM
     
  3. :) baktım da yok ki ?
     
  4. eskide kaldı :(
     
  5. bencede artik bitmeye basladi wonder aski /:
     
  6. rom paylaşımı fazla yapılmıyor neden se sitede
     
  7. galaxy wonder forumda unutuluyor birileri bişeler yapsın yoksa s4 minialmak içim çabalıycam galaxy w için sağlam bi rom ve kernel lazım yaff :/
     
  8. yapack bir şey yok xdada varsa vardır
     
  9. Bi ara bıkmıştım.
    Forumun her yeri dolmuştu :kop:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. yok bee benim dersler falan var ilgilenmiyom ondan. Bi ara canlanır kasmayın :oke:
     
  11. Cm 11 som sürüm + Kkernel 416 mb lık kernel kullanın. Yeni bi rom ve güncelleme aratmaz.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. cm11 saf sürüm kurdum kkernel 416 exuv sürümünü atıyorum samsung yazısından sonrası yok telefon boot ekranında takılıyor yardım edebilecek varmı ?
     
  13. şuan galaxy wonder için en iyi rom cm9 final ve cm9 kernel dir oyun+sarj+stabillik abi şuana kadar her her herr romu yükledim ve şimdide galaxyw den sıkıldm 2 haftya galaxy s4 mini alıcam da onu de millet geliştrmek için çabalamıyo rom desen 2-3 tane var onların da stabilliği de maçhul. ben geliştrmk için wonderi seçtim ama artık unutulyo...
     
  14. Bende uzun zaman Cm9 final ole hurtsky kernel kullandım. Bi ay kadardır cm 11 son rürüm romla birlikte kkernel kullanıyorum. Geç ve gör farkı.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. Sadece wonder deil bircok cihaza rom cıkmıyor.bence android L cıkmasını bekliyolar cünkü 1 ay icinde cıkacağı söyleniyor.bekleyip görücez.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
17/12/2018 - 08:49