Üzümü Nasıl Yiyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
Üzümü Nasıl Yiyorsunuz?



kurutup hoşafın içine katım güzel oldu :) siz nasıl yiyorsunuz?
 


-Emre

-Emre

Üye
hehe çekirdeksiz yerim ben :)) yaş tabi ki kurusunu sevmem pek :)
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
tuzluyarak yerim ben :D
 

pelın_

çekirdeksiz yerim kopartırım elımde biriktırırım hepsını miğdeye:)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Önce yavaş yavaş üstündeki kabuğunu çıkarırım ondan sonra ortaya çıkan yumuşak mis gibi kısmı yavaş yavaş yerim.Bu arada çekirdeksiz olmalı.Yazında farkettimde bir üzüm yemek için ne büyük çaba sarfediyormuşum.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Ben böyle konuları yicem:D
 
__xXx__

__xXx__

Üye
önce güzel bi şarap yaparlar bende içerim yemem üzümü
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
forumda farkettimde şu son günlerde nasıl yedigimiz soruluyor:hmmm
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
salkımdan üzümü koparırım çekirdeği varsa tabağa geri koyarım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt