Üzülmez: Daha bitmedi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Üzülmez: Daha bitmedi



Trabzonspor karşısında takımın ayakta kalan ender oyuncularından olan İbrahim Üzülmez, alınan kötü sonuca rağmen şampiyonluk umutlarının tükenmediğini söyledi.

İnönü’de kaybedilen 2 puanın ileride büyük hasar yaratabileceğini kabul ettiğini söyleyen Kaptan, “Burada avantajı kaybettiğimiz ortada ancak kalan maçlar çok sürprize gebe. Sergilediğimiz kötü futbol nedeniyle taraftarlarımızdan özür diliyorum ancak Fenerbahçe karşısında bunu telafi edeceğiz” açıklamasını yaptı.

Fanatik​
 

maxibrk

Üye
Öyle bir şey olacağını Sanmıyorum.
 

Mert

Üye
Ben İbo ya güveniyorum. Kadıköy de bizi hüsrana uğratmayacaklardır...
 

'Davut

Üye
Geçen hafta kaybettiler bu şanslarını...
 

'Davut

Üye
Herkes İbo ya güveniyorda... Gerisindekilere güvenilmiyor...
 
Kadıköy'de zorlanacağımızı hiç sanmıyorum. Fbliler iyi bilir
 

DiaBLoS

Admin
En son ne zaman yendiniz diye soruyorum ?
Son 10 maçta bize karşı tek galibiyetiniz var .
 

Mert

Üye
Beşiktaş Fenere maçı verebilir. Çünkü Beşiktaş yenerse Fener şampiyonluktan kopar ve Bursa nın şampiyonluğu neredeyse garanti olur. İstanbul takımları biribirlerini kollar diye düşünüyorum. Kısacası anadolu takımlarının şampiyonluğuna izin vermezler kanaatimce..
Zaten BJK yensede puan farkı yine fazla Bursayla


Ama birşey daha var. Geçen sezon Fener bizi yenerek çelme taktı. Acaba bu sene bunu biz yaparmıyız???
 

DiaBLoS

Admin
Beşiktaş , Fenerbahçe ye maç vermek mi ?
Lütfen ya daha ciddi yorumlar Mertcim ..!
 

Mert

Üye
Dikkatini çekerim ilk yarıda 3-0 yenmiştik
 

DiaBLoS

Admin
Ona bakarsan son 10 maçta bize karşı sadece 1 galibiyetiniz var ?
Benden ondan mı bahsediyorum dikkatini çekerim ? Sen Beşiktaş , Fenere maçı verebilir diyorsun ? İşte buyur , yazdıkların ortada ...!
 

Mert

Üye
Benim onu yazmamdaki amaç bizimde küçümsencek bir takım olmadığımızı vurgulamaktı.
 

DiaBLoS

Admin
Tamam ..
Pazar günü akşamı görüşelim o halde .
 

Mert

Üye
Tamam görüşelim. Hadi iyi akşamlar.
 

DiaBLoS

Admin
İyi akşamlar canım . Görüşürüz . İyi bak kendine .
 
    Konu Sahibi
Fenerbahçe 7.5 Senemi 7.Senedirmine Kendi Sahasında Beşiktaşı Yenemiyordu En Son Onuda Geçen Sene Bozdu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...