Uzayda uzun süre kalmanın sonucu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
turkordu

turkordu

Üye
    Konu Sahibi
Uzayda uzun süre kalmanın sonucu

Uzun süre uzayda kalan bir insanın kısa, şişman ve çirkin olacağı iddia edildi.

Bilim adamları, yıllarca, hatta belki kuşaklarda uzayda kalmanın insanın görünüşünü olumsuz etkileyeceğine, çünkü uzayda hareket etmek ve ısınmak için çaba göstermek zorunda kalınmayacağına inanıyor. Daily Telegraph'ın haberine göre, Cheltenham Bilim Festivalinde konuşan Astrobiyolog Dr. Lewis Dartnell, yer çekimsiz ortamın insanları bodur bırakacağını, kemiklerin ve kasların yeterince gelişmeyeceğini söyledi.
University College London'dan Dartnell'e göre, uzayda kalan insanların yüzleri şişik olacak ve bu insanlar kel kalacak, çünkü sıvı kafatasında toplanacak ve dışarıdan yalıtıma gerek olmadığı için saça ihtiyaç olmayacak.
Dartnell, "Yer çekimsiz ortamda hareket etmek için çok az çaba gerektiğinden ve bu ortam ne çok sıcak, ne de çok soğuk olduğundan gelecekteki uzay insanları bir hayli tombiş olacak" dedi.
Yerçekimsiz ortamda sıvının yukarı çıkarak kafatasında toplanacağını, bunun da kafanın orantısız biçimde büyümesine yol açacağını kaydeden Dartnell, "Ayrıca, kafayı dışarıdan yalıtmak için saça ve gözleri tozlardan korumak için kirpiklere ihtiyaç kalmayacağından, geleceğin uzay insanları tamamen tüysüz olabilir" diye konuştu.
Dartnell, insan vücüdunun farklı dünyalarda defalarca evrim geçirebileceğini belirtti.
 
  • Beğen
Tepkiler: calipso_anka


alperen1313

alperen1313

Üye
ben biyşeden eminim gelecekte uzay insanı diye bir şey olmaycak
 
MvP22

MvP22

Üye
Astronot olmayı düşünüom ama bu haber beni biraz soğuttu yhaw
 
ash54

ash54

Üye
uzaylılardan belli oluyor zaten bayağı :kop:
 

calipso_anka

Üye
:)öyle bişi olma ihtimali var tabi :)çünkü uzay da yer çekimi bile değişio
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt