Uzan erken seçim istedi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Uzan erken seçim istedi








Uzan, "Sonbaharda olacak olan bir erken genel seçimle Türkiye nefes alacaktır" dedi

Teşkilatlanmadan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ali Özkan'ın Adapazarı'nda yapılan düğününe katılan Uzan, düğünün ardından partililerle biraraya geldikten sonra gazetecilere açıklamalar yaptı.

Telefon dinleme iddialarıyla ilgili ''Bu genelde demokrasilerde olan bir şey değildir'' diyen Uzan, şöyle konuştu:

BİZ BELGESİZ KONUŞMAYI SEVMEYİZ

''Türkiye'de ilk defa yanılmıyorsam, AK Parti iktidarı döneminde başlamıştır. Biz belgesiz konuşmayı sevmeyiz. Önümüzdeki günlerde arkadaşlarımız, özellikle Genel Başkan Yardımcımız Emin Şirin, belgeleriyle açıklayacaktır. Genç Parti'nin benim ve Emin Şirin'in cumhurbaşkanlığı seçimi sırasında dinlendiğini biliyoruz. Elimizde belgeler var. Belgeleri de önümüzdeki günlerde açıklayacağız.''

AK Parti hakkındaki kapatma davasıyla ilgili de Cem Uzan, AK Parti'nin kapatılmasının ülke ekonomisini olumsuz etkilemeyeceğini düşündüğünü söyledi. Uzan, şunları kaydetti:

İŞSİZLİK HAD SAFHADA

''Yabancıların ekonomisi bozulabilir. O, o kadar önemli değil. Özelleştirmeye dayanarak bunları söylemiyorum. Bugün Anadolu'nun hangi iline giderseniz, orta ölçekli sanayilerde üretim ve işsizlik sorunu had safhadadır. Türk insanı kendisine hizmet eden bir iktidar arayışı içindedir ve inanıyorum ki beklentim de o, sonbaharda olacak olan bir erken genel seçimle Türkiye nefes alacaktır.''

ANAYASA MAHKEMESİ DOĞRU BİR KARAR VERECEKTİR

AK Partinin yapacağı savunmaya da değinen Uzan, ''Savunmalarını çabuk vereceklerini söylüyorlar. Doğru bir şey. Türkiye'nin bu kadar gerginliği uzun süredir taşımasına gerek yok. Savunmalarını bir anca önce yaparlar. Anayasa Mahkemesi de anayasa ve hukuk çerçevesinde doğru bir karar verecektir. Anayasa Mahkemesi, anayasasının gereğini yapmakla yükümlü bir mahkemedir'' dedi.
 

Altun.

Üye
uzan sen loading.... de kal arkadaşım
 
Bu yine mi çıktı piyasaya. Allah'ım yaa. Bir insan bundan daha fazla alçalamaz sanırım.
 
millet 1 ytl yi yemedi 50 kuruşa mı indirecekmişş..mazotu...
 
sen bi sus uzan yaa bi sen eksiktin baykalla tayyip yetmiyo bide senimi dinlicez anladık mazotu bu sefer bedava verecen ama millet inanmıo sana kardeşim
 
seçimlere ben adaylıgımı koysaydım uzandan fazla oy alırdım ama adamda hiç utanma yok hala piyasada.bir rahat bırak halkı yaa. ,tayyip ile baykal yeterince sıkıntı veriyor zaten
 

iremm

Üye
"uzan" yine mi nayırrr nolamazzzz
 

DiaBLoS

Admin
yalancı herif yürü anca gidersin.
 

mservank

Üye
bu adam yine mi çıktı ortaya ya
 
hattaa olmadı biz her ay seçim yapalım...70 milyon insan var her ay biri olsun işte başbakan...nasıl olsa hepimiz çok biliyoruz herşeyi...
 

Altun.

Üye
ewet nega uyarıyı yapmış sıkıysa dinlemeyin
 

CanceR

Üye
siyaset konuşmak yok muş ozaman yorum da yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...