Uzak Doğu Izgara Çeşitleri

  • 6 Nisan 2013
  • 1375 Okunma
  • 18 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. İyyy İgrenç diskindim valla ya
     
  2. evet iğrenç
     
  3. pis insanlar ben oraya gitsem aç kalırım heralde.
     
  4. Nefis
     
  5. Kivciv Her Buldunu Yer. :kop:
     
  6. Valla 1. resimdeki cekirgeleri yerim ne de olsa islamiyete gore caiz
     
  7. Sanane lan istediğini yer sanamı sorcak lise 1 giden ergen :ehe
     
  8. :bye2: İyi Akşamlar
     
  9. asıl sana iyi geceler :sahan2::sahan:
     
  10. Ben bir buçuk porsiyon akrep istiyorum.:)
     
    Joker bunu beğendi.
  11. Hemen geliyor efenim :ehe alemsin abi yaw
     
    Joker bunu beğendi.
  12. banada yarım ekmek fare yap o zaman yanınada ayran alayım :ehe

    - - - Eklendi - - -

    :d:
     
  13. Hemen hemen hemen geliyor hemen hemen :d:
     
    Joker bunu beğendi.
  14. :ehe
     
  15. tahrana çorbası yokmu
     
  16. yok maalesef. kara fatma var arzu ederseniz.. :D
     
    Joker bunu beğendi.
  17. bilmeden yorum yapmanız biraz saçma doğrusu
     
  18. eyvallah kardeşim:naughty:
     
    Joker bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
20/10/2018 - 23:05