Uykusuzluk :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tkm001

Üye
    Konu Sahibi
Dalga geçenler de dahil hepinize teşekkürler

- - - Eklendi - - -




burada değinmek istediğim bir nokta var biraz komik olabilir ama; beyine o komutu verecek olan yine beyin .. nasıl olacak bu şimdi
 

zombaka

Üye
baksanıza saat kaç oldu bende hala uyuyamadım
 
ben uyudummu sanki

- - - Eklendi - - -

uykun gelince yatarsın adamım ben hep öyle yapıyom
 

Bunu cok yapiyorum ve vu bilgiyi kendim kesfettim. Uyumadifim zamanla uyudugum zamani karsilastirdim ve uyudugum zaman nedense hep kafamda bi ikilemlikle uyudugumu farkettim
 
Dalga geçenler de dahil hepinize teşekkürler

- - - Eklendi - - -





burada değinmek istediğim bir nokta var biraz komik olabilir ama; beyine o komutu verecek olan yine beyin .. nasıl olacak bu şimdi

Pc nin hatd disci gibi düşün
 
sakinleştiriciler var onlardan dene hani su kucuk haplar ama doktordan iste yada agri kesici ic o gebel etki yaptigindan zaten senin her yerin uyusucaktir uykun oldugu icin sen fark etmesende ama diktora sorarak ic cunku bunlari herhangi rahatsizlik olmadan ictiginde gecirmesi gereken rahatsizliklar yapabilir mesela agriyi kesecegi yerde agri yapabilir gibi sorda yap oda olmassa piskologa git o sana bi seyler ayarlicaktir 2 gun uyumamak bi hayli zor kafab yavaslicak ve beyin daha cok yorulacak buyuzden uykun bi sure sonra hic gelmemeye baslicak bi piskologa gitmeli sin bence bu arada pc isin nedir?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...