uykuda hareketsizlik

ümran

Üye
    Konu Sahibi
uykuda hareketsizlik
arkadaslar ciddimi dğl mi bilmiyorum ama size anlatayım ,son 8 ayda 8 ,9 kere başıma geldi özellikle gündüz oluyor ,şöyle bişey ben uyurken bir süre sonra boğazımdan zorla bişey çıkıyor gibi bişey oluyor yani rüyada öyle oluyor kıpırdayamıyorum,sanki ôlüyorum gibi hissediyorum bunları rüyadayken yaşıyorum ,ve geçen öğle vakti uyuya kaldım tam pencerenin karşısındaydım ,sırtüstü yatmışım ve birsüre sonra aynı şey oldu ,ağzımdam sanki bişey çıkıyordu zorla ,ellerim midemin üstündydi kıpırdatamıyordum işin ilginç tarafı bunları yaşarken gözlerim kapalı olduğu halde pencereye baktım bi bulut vardı bakın altını çizerek söylüyorum gözlerim kapalı rüyda pencereye bakıyorum orda bi bulut var bir süre sonra uyandım ,sırt üstü yatıyorum ellerim midemin üstnde ve pencereye bktım o bult orda ellerimi oynatınca sanki yenidn doğdum ,korkuyorum arkadaslar ...
 

_RYUK_

Üye
kabus görmüş olmalısınız size tavsiyem sırt üstü ve yüz üstü yatmayiniz bu şekilde uyunması sağlık acısından zararlıdır
 

marist

Üye
kabus görmüş olmalısınız size tavsiyem sırt üstü ve yüz üstü yatmayiniz bu şekilde uyunması sağlık acısından zararlıdır

O zaman nasıl yatacaz ben sürekli dediğin şekilde yatıyorum. Kol üzerinde az çok yatabiliyorum çünkü öyle uyuyamıyorum.
 
içine şeytan kaçmış :d şaka yapıyorum tabikide bence bir psikologa falan görü sorun psikolojik olabilir
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
sırt yada yüzüstü uyumakla alakası olmadığını düşünüyorum sadece son olanda böyle uyumuştm aklımda kaldığı için onu anlattım ,dğerlerinde yan yatmıslığmda var
 
Arkadaşım senin yaşadığın olay Uyku Felci benimde ara sıra başıma geliyor. Stresli olduğun zaman yaşıyorsun. Hastalığın tanımı;


Başlıca nedenleri;


Uyarım yeterli bilgi vermişimdir. Olmadı Google da Uyku Felci Diye araştırırsan daha detaylı bilgiye sahip olabilirsin.
 
inanırmısın bilmem ama karabasan uyurken yatağına ekmek kırıntısı dökme o zaman olur
 

RowneSM

Üye
Genel sebebi sırt üstü uzun süre yatmak. Buda uyku felci oluyor bir kısımda. Ben genelde yüz üstü yatarım korktuğumdan falan değil rahat edemem sırt üstü.

- - - Eklendi - - -

inanırmısın bilmem ama karabasan uyurken yatağına ekmek kırıntısı dökme o zaman olur

+

Karabasan dediğimizin diyer bir adı : Uyku felci.
 
[COLOR=""][SIZE=""]Bana bak karde$im bence bu b-k dan kurtulmanin yolu uykusuz kal geç saatlere kadar otur sonra uyu uykusuz kalirsan ba$ini yastiga koydugun anda bayilir uyursun ve ruya gormessin(uyumadan once dua et)[/SIZE][/COLOR]
 
Karabasan basmiş seni panpa zaaa xxd xd... Neyse ciddi olursak yastigini degistir ve mutlaka ustunde ortuyle uyu yatagin her tarafini kullan uyurken ortala yani. Ve mutlaka su icip uyu ama fazla degil. Ben de gunduz uyurum genelde geceden kalma olunca bunlara dikkat etmek lazim.
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
saolun arkadaşlar karabasanı duymuştum belkide odur başka bişey olmasından iyi

- - - Eklendi - - -

ve arkadaşta bahsetmiş dua ettiğm hçbir gece başıma gelmedi
 
duyduğuma gçöre insanın ruhu bedenine zincirle bağlıymış ve uyurken bu zincir zayıflaybiliyormuş bu arada karabasan dediğiniz şey uyku felcidir aniden uyanmak. Buda insan uyurken ruhu dolaşırmış ve aniden uyandığımızda ruhumuz bedenimize yetişemezse uyku felci gerçekleşir benim bildiklerim bunlar ne kadar doğrudur bilemem