Uygulamalarda çıkan reklamlar


garb02

Üye
    Konu Sahibi
Başlıkta dediğim gibi şaka yapılacak durum yok yapmıyorum.
Hikaye reklamlarında travesti telefon numaraları reklamlar salak salak kafasını sağa sola çeviriyor travesti.
1ay önce hikaye reklamları geldi instagram güncellemesinde. Çözüm yok malesef silikon virüsü trojen gibi bi girdi çıkmak bilmiyor. Benim travestiyle işim olmaz.
Çözüm yok dedim doğru, cookie yani ''çerez'' verileri sil diyorum. komple siliyorum. Travestiler hikaye için para ödüyorlarmış başka forumda gördüm, adblock'ta yükleseniz mecbur çıkacak diyor. Adam yazmış bana tesbih çıkıyor kehribar diyor. o adam şanslı +18 müstehcen girmiyor.
Twitter, instagram soğudum oralara da ilanlar var Rtük Netflix'e yasak koyacağına, İlan koyanlara ceza işleseler. Bizim ülke ters hacı, 900 küsürlerde atmış fotoğraflar var çektiğim onları silsem emeğim boşa gidecek.
facebook'tan soğduğum eş dost aynı paylaşımlar + siyasi paylaşımlar akp savunuyor biri chp savunuyor biri mhp savunuyor. Yani gereksiz paylaşımlar atıyor facebook'a
Twitter bi yere mizahlara bakacağım diyorum travesti ilanlar var. İnstagram'a giriyorum elin hikayesine bakıyorum travesti
En son artık VK açacağım orada varsa...

Aga ben bunlara girecek kadar it, p*şt kanımda ib**e değilim.

Rtük bizi tınlamaz da twitter instagram konusunda ne diyeyim, kullanmasam asosyal olacağım haber alamayacağım bilgi öğrenemeyeceğim.
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Şöyle birşey diyebilirim, google arama girilen sitelere vb bilgilere dayanarak genel anlamda reklam gösterimini bu şekilde sağlamaktadır, bu sizin girdiğiniz yada girmediğiniz anlamında değil kişisel algılamayın ama algoritması bu şekilde.
Ayrıca son cümlenizdeki "asosyal olacağım" da doğru bir yaklaşım değil bu tür uygulamalar vaktinizi orada geçirmeniz için oluşturulmuştur onların dışında koskoca bir hayat duruyor, bu yaklaşımınızıda gözden geçiriniz. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.

garb02

Üye
    Konu Sahibi
Şöyle birşey diyebilirim, google arama girilen sitelere vb bilgilere dayanarak genel anlamda reklam gösterimini bu şekilde sağlamaktadır, bu sizin girdiğiniz yada girmediğiniz anlamında değil kişisel algılamayın ama algoritması bu şekilde.
Ayrıca son cümlenizdeki "asosyal olacağım" da doğru bir yaklaşım değil bu tür uygulamalar vaktinizi orada geçirmeniz için oluşturulmuştur onların dışında koskoca bir hayat duruyor, bu yaklaşımınızıda gözden geçiriniz. :)

Anladım hocam başka çözüm var mı? adblock yükledim işe yaramadı. Örnek sizin İg story girdiğimde reklam kapalı olmasını istiyorum.
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Bunu orjinal uygulamasına yapamazsınız ama modlu instagram vb uygulamalarda bu özellik olabilir hiç kullanmadım, Android Türkçe Uygulamalar kategorisinde bulabilirsiniz. Başka bir çözüm aklıma gelmiyor.
 

garb02

Üye
    Konu Sahibi
Bunu orjinal uygulamasına yapamazsınız ama modlu instagram vb uygulamalarda bu özellik olabilir hiç kullanmadım, Android Türkçe Uygulamalar kategorisinde bulabilirsiniz. Başka bir çözüm aklıma gelmiyor.
Mesut hocam şöyle bi durum var, instagram whatsapp Politikayı okudunuz mu bilmiyorum? Modlu instagram whatsapp kullananlar yasaklanma olduğunu diğer forumlardaki üyeler tartışma yapıldı. Bi üye söyledi İnstagram beğeni hilesi ve takipçi yapmadım. ceza geldi söyledi. Başka program nedeniyle hesabım şuan ihlal yedi hesabım kapatıldı. İsmini hatırlamıyorum üyenin whatsapp'da block yedim dedi: orjinali kurdum telefon numaramı askıya aldılar dedi. Bilmiyorum kurmaktanda şuan şüpheliyim
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Mesut hocam şöyle bi durum var, instagram whatsapp Politikayı okudunuz mu bilmiyorum? Modlu instagram whatsapp kullananlar yasaklanma olduğunu diğer forumlardaki üyeler tartışma yapıldı. Bi üye söyledi İnstagram beğeni hilesi ve takipçi yapmadım. ceza geldi söyledi. Başka program nedeniyle hesabım şuan ihlal yedi hesabım kapatıldı. İsmini hatırlamıyorum üyenin whatsapp'da block yedim dedi: orjinali kurdum telefon numaramı askıya aldılar dedi. Bilmiyorum kurmaktanda şuan şüpheliyim
Bu tür uygulamalar her zaman risk taşır, uygulama yapımcıları kendi uygulaması dışında herhangi bir yolla erişim sağlandığı zaman anlarlar ama dediğim gibi bu tamamen size kalmış.
 

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt