[uygulama istek ] Mobil ağ widget

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GrknYavas

GrknYavas

Üye
    Konu Sahibi
[uygulama istek ] Mobil ağ widget
Telefondan ınternete gıren bırısıyım mobıl verı agını sureklı acıp elle kapatmak cok zor oluyo dırek acmak ıcın bı widget falan var mı bıldıgınız
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
kapatma tusunda direk yapiyor fakat hangi pro olursa olsun menuye giriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Hd widgetv3.2 diye arat.
Bu uygulamada hersey var!!
Taysiye ederim
 

Kerim.336

Üye
Power tusuna basili tut orda veri agi diye bi yazi cikar.ordan yapabilirsin.ama senin telde olurmu bilemem:bilmem:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt