üyelere ne oluyor!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
üyelere ne oluyor!!!
guitaristboy,codblackops2,türe,nokia_belle vs. daha adını sayaamadığım niceleri hepsi banlı... hayırdır toplu soyguna mı karıştınız ne oldu? yada bu forumun hali ne böyle? yöneticilerin sıra dayağına mı çekmesi gerekli kim açıklayabilir? kısacası; ne ayaksınız?
 

MrTech

Üye
Beyler Ozan Askere Gidiyor Modlara Dalalım Derim
 
Tepkiler: fLuke! ve jackalmami
rahat durmazlarsa laf sokup tartışmaya girerselerse banlanırlar olay bu
 


niye rahat durmuyorsunuz?... rahatlık batması durumumu var sizde de? sonuçta diğer üyeleri de etkiliyor. aktif olan bir insan banlandı mı ister istemez arıyorsun onu.


- - - Eklendi - - -



geçmiş olsun
geçti zaten aktif olan insan banlatmak şöyledir eğer harbiden bana ters ise örneğin şehit haberleri çoğalınca haber köşesi kaynar ve bir sazan gelip haberde kasıtlı örgüt propagandası yapar fakat ban alacak şekilde değildir bunu kışkırtırsın ve hemen troll oltaya gelir tabi bu herkese değil sadece örgüt yandaşlarına uygulanması zevkli
 
    Konu Sahibi

dikkat et oltaya düşürmeye çalışırken düşmeyesin
bkz: ava giden avlanır...
 

Metin MF

Üye
Yönetime darbe yapalım başa geçelim
 
rahat duracaklar durmazlarsa ban "bitti"
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...