jackalmami
Üye
-
Konu Sahibi
-
sayıca da üstünüzBeyler Ozan Askere Gidiyor Modlara Dalalım Derim
Tamam Ben 3'ünü Alırım
sayıca da üstünüz
ilk defa senin yanındayım
Tamam Ben 3'ünü Alırım
Ben Mert dayıyla ilgilenirim
benim yanımda olmak söz konusu ve sen ilk defa tadıyorsun bunu....... çok şey kaybetmişsin.
- - - Eklendi - - -
hangi 3 ü?
bana ahmet abiyi verin
Ayşe,Fatma,Hayriye
benim yanımda olmak söz konusu ve sen ilk defa tadıyorsun bunu....... çok şey kaybetmişsin.
- - - Eklendi - - -
hangi 3 ü?
bana ahmet abiyi verin
Vallaha mı
Ben Mert dayıyla ilgilenirim
Ben Mert dayıyla ilgilenirim
sineğime elleme onu yaparken gözlerim yanıyordu artık
senin sineği bir türlü yakalayamadım. polisten yardım mı alsam acaba
rahat durmazlarsa laf sokup tartışmaya girerselerse banlanırlar olay bu
sineğime elleme onu yaparken gözlerim yanıyordu artık
geçti zaten
niye rahat durmuyorsunuz?... rahatlık batması durumumu var sizde de? sonuçta diğer üyeleri de etkiliyor. aktif olan bir insan banlandı mı ister istemez arıyorsun onu.
- - - Eklendi - - -
geçmiş olsun
geçti zatenaktif olan insan banlatmak şöyledir eğer harbiden bana ters ise örneğin şehit haberleri çoğalınca haber köşesi kaynar ve bir sazan gelip haberde kasıtlı örgüt propagandası yapar fakat ban alacak şekilde değildir bunu kışkırtırsın ve hemen troll oltaya gelir tabi bu herkese değil sadece örgüt yandaşlarına uygulanması zevkli
benimle uğraşan çok ta oltaya gelmiyorum kelimeler itinayla seçilir
dikkat et oltaya düşürmeye çalışırken düşmeyesin
bkz: ava giden avlanır...
benimle uğraşan çok ta oltaya gelmiyorum kelimeler itinayla seçilirgeçen bi tanesi geldi banımı açın diyor
sen kapat ben ararım deseydin
Yönetime darbe yapalım başa geçelim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?