Samet.25
kayahan adlı sanatcıyı öldürüp kanını içti![]()
kayahan nerden aklina geldi..dd
kayahan adlı sanatcıyı öldürüp kanını içti![]()
kayahan nerden aklina geldi..dd
ya bi.şarkısı vardı kücükken cok severdim.neydi adını unuttum ama klipte bi kadın vardı dostum
siyah beyaz mı
şarkı aklımda dönüyor şuanforumda kayahan a taşhan dedi

kendisi androidcidir symbiancı gibi takılır

Araba sürmeyi bilmiyor![]()

Üsteki zombi kızlarla çıkıyor
