üstteki üye ile farkınız nedir?

Sponsorlu Bağlantılar

aLone

aLone

Üye
o şuan offlıne
 


huri$

huri$

Üye
o cep telefonu kullaniyo ben ev telefonu farkimiz bu
 
aLone

aLone

Üye
ev telefonu kullandığınız halde gsm avea:ehe

o benden yaşca büyük
 
huri$

huri$

Üye
ya o avea $eysini ben yazmadim o varmi$ zaten cercevenin icinde bende ba$ka $ey yazma geregi duymadim ev telinin nesini yazim ayol france telecom mu yazem zaten oyle bisiy yok secenekler arasinda ulen omer ulen omer

he bide ustekiylen farkimiz ben evliyim o yalniz bekar yazik
 
aLone

aLone

Üye
ya gözüme çarptı ondan:ehe

bekarlık sultanlıktır:oke:

o 2009da üye olmuş ben 2008
 

Sidretül Münteha

Üye
Oo İzmieli Ben İstanbul :ehe
 
aLone

aLone

Üye
sende 2009da üye olmuşun
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
sende 08 de üye oLmuşun ben 2007 :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Msj Farkımız Var :)
 
aLone

aLone

Üye
konu farkımız var
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Epeyi bi fark var:)
1600km(İzmir -Bitlis)
 
aLone

aLone

Üye
aynen:ehe

üyelik tarihi
 

Sidretül Münteha

Üye
Onunn Avatarııı Ööööööö
Benim Ki Ceeeeeeee :ehe
 
aLone

aLone

Üye
sana inat değiştirmezsem:D

onun imzası saçma sapan bide bnmkne bak:ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Benım Imzam Anlamlı
Senınkı Anlamsız :ehe
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
O kendini seviyor
bense kendimi sevmiyorum :)
 
aLone

aLone

Üye
insan kendsini sevmez mi ibrahim ya

onun mesajı daha çok
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Ben sevmem kendimi. Yaş hariç herşey farklı :)
 
aLone

aLone

Üye
o turkcell kullanıyo ben avea
 

Sidretül Münteha

Üye
Ooo Pasaklı
Ben Temiz :ehe
 


Üst Alt