Üstteki Üye Hakkında Ne Düşünüyorsun ?

Sponsorlu Bağlantılar

leiche

leiche

Emekli Yönetici
yerine göre davranışlarıyla ;)
 


BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
hiç bir konuyu mesajsız bırakmaz
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
enteresan biri :)
 
CEREN

CEREN

Üye
anlayışlı bir insan olması
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
şiirsever bir anne olması
 
canturgay

canturgay

Üye
furkan la (yoksa nakruf muydu) anlaşabilen nadir üyelerden biri olmasıyla...
hatta tek üye....:D:D:ehe
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
fazla anlayışlıyım galiba

maxicebin ilginç avatarlı üyelerinden
 
Nazy

Nazy

Üye
maxicep i çok sevdiğini düşünüyorum:)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
sevmesem burda olmam sende bilirsin

görevinde başarılı biri olduğunu düşünüyorum
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Bende geldim partici bir kişiliği ile :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
devletimizin ve milletimizin gururu.
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Dost olma yolunda 1 numara insan ;)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
dost canlısı bir insan
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Birkaç güzel insanlardan bi kaç tanesi :)
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Sevimli ve hayat dolu :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Sizler varsınız diye hayat doluyum.. :) Tşkler...
Sevgi anlamında Sevgiye önem veren biri :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Bizim için gecelerini bile bitiren ve her daim yardımcı olmak isteyen biri.... Bide Arkadaş canlısı ve dost bir insan :)
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Çevresindeki insanlara değer veren ve alçakgönüllü..
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Tatlı diliyle kendisini sevdiren ve vazgeçilmeyen bir arkadaş olmayı sağlayan biri :)
 


Üst Alt