Üstteki Üye Hakkında Ne Düşünüyorsun ?

Sponsorlu Bağlantılar

ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bil Mukabele Ceydacım :nargile:
Forumda Anlaşabildiğim Tek Bayan Uye :cool
 


by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
faydalı üyelerden biri
 
macline

macline

Üye
Pekde bişey düşünemiyorum. kendisi bilinmeyenlerle boğuştuğu için. ;)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Bensiz oyunlar oynandığını düşünüyorum :ehe
 
kurt bey

kurt bey

Üye
sürekli tuhaf yorumlar yaptığını
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Imzasında Yazdığı Konuya Inandığım Bir Arkadaş
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Gerekli paylaşımlar yapan ve insan canlısı olan biri ;) :spr
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Arkadaş canlısı ve iyiniyetli olan,bir TÜRK genci.
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Dostluğu ve tatlı dilini kullanarak karşıda ki insanın gönlünü alabilecek Bir Türk Kadını ;)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
adalarda gezmeyi seven biri
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Sandalları ve kaptanları seven biri :)
 
macline

macline

Üye
Haber editörü olmayı arzu eden biri :) Toprağı ve ümit etmeyi düşünmeyi seven biri ;)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Dostluk çerçevesinde ve tatlı sözlerine 5 üzerinden 5 puan vereceğim biri ;)
 
macline

macline

Üye
Sanalda bile olsa Kendini sevdirmeyi fazlasıyla bilen biri. ;)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Mütevaziliği ve kendine güveni ile bütünleşen biri :)
 
macline

macline

Üye
Türkçeyi Muhteşem Kullanan biri tıpkı Benim gibi ;)

(Türkçemizi güzel kullanalım kampanyası düzenleyelim:)
 
Nazy

Nazy

Üye
Türkçeyi seven biri:)
 
canturgay

canturgay

Üye
o biiiiiir.grafiker
o biiiiiiir.yardımsever(birazdan pm den bişey soracam :ehe)
o biiiiiiir.sıcak kanlı Dost
ve işte karşınızda Nazy...:bigstar:
 
CEREN

CEREN

Üye
herşeyi gırgıra alması onu farklı kılıyor burda
 
Nazy

Nazy

Üye
herşeyi ciddiye almasıyla:)
 


Üst Alt