Üstteğmen karşınızda :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Üstteğmen karşınızda :D
Üstteğmen oldum ve kendime tebrik koyuyorum
 
Tepkiler: Tuba.Erva
tebrıkler nice rütbelere kardes
 

lolaman

Üye
Üstegmenler artıyor tebrikler
 
senin adında ve soyadında birini tanıyorum acaba o olabilirmisin nerde oturuyorsun?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...