Üsteğmenim artık :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Üsteğmenim artık :D
Üsteğmen oldum Kutlayabilirsiniz beni okullar açılana kadar hedefim binbaşı
 

Mert

Üye
Tebrikler nice rütbelere :
Binbaşılığınıda kutlarız
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Tebrikler nice rütbelere
 

AlpReis

Üye
Tebrikler, peşindeyim)
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler hepinize
 

'Davut

Üye
Ne mutlu Üsteğmensin...

Başarılar Binbaşı olma yolunda...
 

tragedie

Emekli Yönetici
Tebrik ederim Yasin Çok güzel gidiyorsun
 

s@hr@

Üye
Tebrikler .... Nice rütbelere...
 
Tebrikler hemşerim,nice rütbelere tezzamanda inş.
 
tebrikler yalnı arada bi rütbe daha war
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...