üst teğmen karşınızda!!!! :d

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
üst teğmen karşınızda!!!! :d
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve " Tehlike "

'Patron

Üye
Tebrık ederım ama smileyleri katletmene gerek yokdu
Bu arada nickin benım çakmam gibi olmuş ama neyse.
 
Tepkiler: bu_rakrak ve Elektr0

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Tebrık ederım ama smileyleri katletmene gerek yokdu
Bu arada nickin benım çakmam gibi olmuş ama neyse.
öyle ama benim üyelik tarihim daha eski ayrıca senin yeni nickin patron, benimki orjinal
 
Tepkiler: " Tehlike "

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...