bydexer
Üye
Üsküdar'da bir polis memuru intihar etti
[h=2]Üsküdar'da bir polis memuru Muharrem Oğul beylik tabacasıyla intihar etti.[/h]
Validebağ Korusu içerisinden silah sesleri gelmesi üzerine, olay yerine gelen polis ekiplerinin yaptığı inceleme sonucu, polis memuru Muharrem Oğul'un (29) beylik silahıyla başına bir el ateş ederek
Hakkari'de görevli olduğu ve İstanbul'a izinli olarak geldiği öğrenilen Oğul'un cesedi, olay yerindeki incelemelerin ardından morga kaldırıldı.
KAYNAK:
[h=2]Üsküdar'da bir polis memuru Muharrem Oğul beylik tabacasıyla intihar etti.[/h]
Validebağ Korusu içerisinden silah sesleri gelmesi üzerine, olay yerine gelen polis ekiplerinin yaptığı inceleme sonucu, polis memuru Muharrem Oğul'un (29) beylik silahıyla başına bir el ateş ederek
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ettiği anlaşıldı.Hakkari'de görevli olduğu ve İstanbul'a izinli olarak geldiği öğrenilen Oğul'un cesedi, olay yerindeki incelemelerin ardından morga kaldırıldı.
KAYNAK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
