Üsküdar'da bir polis memuru intihar etti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Üsküdar'da bir polis memuru intihar etti


[h=2]Üsküdar'da bir polis memuru Muharrem Oğul beylik tabacasıyla intihar etti.[/h]
Validebağ Korusu içerisinden silah sesleri gelmesi üzerine, olay yerine gelen polis ekiplerinin yaptığı inceleme sonucu, polis memuru Muharrem Oğul'un (29) beylik silahıyla başına bir el ateş ederek ettiği anlaşıldı.


Hakkari'de görevli olduğu ve İstanbul'a izinli olarak geldiği öğrenilen Oğul'un cesedi, olay yerindeki incelemelerin ardından morga kaldırıldı.

KAYNAK:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

komando04
Cevap
0
Görüntüleme
641
komando04
BYFECI
Cevap
0
Görüntüleme
392
BYFECI
bydexer
Cevap
6
Görüntüleme
836
Astrosman
doctorrr
Cevap
0
Görüntüleme
427
doctorrr


Üst Alt