Üşengeçliğin bu kadarı!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Üşengeçliğin bu kadarı!




















 
Tepkiler: fnldstntn, Amaru Shady ve El~PisToLeRo
nasıl bir dünyada yaşıyoruz halen çözemedim
 
hepsi süpermiş. Özellikle yol çizgileri. Bisiklet taşıma olayını bizde yapardık küçükken
 
yav gülmekten öldüm resimler süper .paylaşım için çok teşekkür ederim
 


Burdaki olay nedir ?
 
Tepkiler: Amaru Shady
ya kadın dal parçasını tutmuş ve itfaiyecide yakmaya çalışıyor kibritle arkada o biçim yangın varken
 

Enes

Üye
kazımak zor geldi güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...