Usb İle Sarj etme

Sizdede Oluyormu ?

  • Evet oluyor.

    Kullanılan: 1 33.3%
  • Hayır olmadı.

    Kullanılan: 1 33.3%
  • Asla Görmedim böyle bişey ya da oluyor ben görmüyorum :)

    Kullanılan: 1 33.3%

  • Kullanılan toplam oy
    3
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Usb İle Sarj etme
Arkadaşlar ben telefonumu Arada sırada'da olsa pc den sarj ediyorum fakat, sanırım sarj olmuyor usb ye taktığımda daha fazla sarj olduğu halde çıkardığımda daha az sarj oluyor neden ? Ya da bana öyle geliyor artık bilmiyorum size soruyorum. ? ?
 
bilgisayar'a bağlamadan önce depolama moduna al, taktıktan sonra ovi suite moduna alırsın o zaman şarj oluyor
 
bazen ilk takmada olmuyor bazı bilgisayarlarda hiç olmuyor uğraştırıyor benimki garip biraz mesela laptopumda takınca olmuyor önce nokia suite ve bearshare açılıyor telefon bağlanıyor ama şarj olmuyor ya da birkaç dakika sonra olmaya başlıyor çıkarıp tekrar takınca oluyor
 
    Konu Sahibi


Tamam ,Teşekkürler
 
Tepkiler: Mad EagLe
Karmaşık bir iş ama kabloyla da ilgisi var
 
    Konu Sahibi
Benim sorunum aslında farklıymış Benimki Sarj oluyor olarak gözüküyor fakat sarj takılıyken telefonun Sarjı bitip kapanıyor :/ garip bi olay
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...