Merhaba,
Yine daha önce bu forumda okumuştum ve bende işe yaradı, sen de deneyebilirsin.
Denetim Masası -> Saat, Dil ve Bölge -> Bölge ve Dil -> Konumu Değiştir izleyip ilk önce Biçimler sekmesinde Biçim'i USA ve sonra da Konum sekmesinde Geçerli Konum'u yine USA olarak değiştirirsen bağlantı sağlanır. Bağlantıyı sağladıktan sonra ayarları tekrar Türkiye'ye rahatlıkla çevirebilirsin herhangi bir sorun yaşamadan.
Umarım sende de işe yarar.