Uygulama usb bellek bağlantı sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
    Konu Sahibi
usb bellek bağlantı sorunu
merhaba arkadaşlar benim bir derdim var ama çözebilecek bir babayiğit arıyorum ;
pc de tüm driverler yüklü old halde android i9070 advance telefonumu görmüyor , aynı data kablosu ile ve aynı pc ile tüm android telefonları tanıyor benim telefonu tanımıyor çünkü ben bir hata ettim,şarj aletimi kayıp ettim bende data kablosunu erkek fişe katılan soketler vardı (s3 lerin ki gibi şarj aleti olanlar)ona takıp prize öyle taktım ilk başta telefon kafayı yedi ama şarj oldu sonra durum vahim data kablosu ile pc den şarj oluyor ama gerek dahili hafıza olsun gerek hafıza kartı olsun hiç bir şekilde görünmüyor bir de telefon kapalı iken şarja taktığımda ise kendi kendine açılıyor yani açık şarj oluyor kapalı olmuyor

ben kendim wipe data ve carce olmak üzere fabrika ayarlarına döndürdüm olmadı yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
 


hizan

hizan

Üye
Arkadaşım aradığın baba yiğit sensin nasıl becerdin tel servislik olmuş geçmiş olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: gonuldostu82
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
    Konu Sahibi
evet sanırım öyle garantisi bitti servis nasıl yapacak yazım da yüklenmiyor içinden usb bağlantısı ile alakalı bir parça mı yandı acaba
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
merhaba arkadaşlar benim bir derdim var ama çözebilecek bir babayiğit arıyorum ;
pc de tüm driverler yüklü old halde android i9070 advance telefonumu görmüyor , aynı data kablosu ile ve aynı pc ile tüm android telefonları tanıyor benim telefonu tanımıyor çünkü ben bir hata ettim,şarj aletimi kayıp ettim bende data kablosunu erkek fişe katılan soketler vardı (s3 lerin ki gibi şarj aleti olanlar)ona takıp prize öyle taktım ilk başta telefon kafayı yedi ama şarj oldu sonra durum vahim data kablosu ile pc den şarj oluyor ama gerek dahili hafıza olsun gerek hafıza kartı olsun hiç bir şekilde görünmüyor bir de telefon kapalı iken şarja taktığımda ise kendi kendine açılıyor yani açık şarj oluyor kapalı olmuyor

ben kendim wipe data ve carce olmak üzere fabrika ayarlarına döndürdüm olmadı yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

cihaza cwm ile rom atmayı denedin mi ? download modda görmüyor mu telefonu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: gonuldostu82
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
    Konu Sahibi
cihaza cwm ile rom atmayı denedin mi ? download modda görmüyor mu telefonu ?

evet onu da düşündüm dostum cm11 i yükledim şuan 4.4.2 yi kullanıyorum maalesef aynı sorun devam ediyor ben biraz daha ileri gittim daha önce orjinal yazılımın tb ile yedeklemiştim hatta onun içinde mtb ile alakalı ve usb ile alakalı yedekleri yine yükledim yine olmadı tüm data dirverleri yükledim yok arkadaş bir türlü çözemedim
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
evet onu da düşündüm dostum cm11 i yükledim şuan 4.4.2 yi kullanıyorum maalesef aynı sorun devam ediyor ben biraz daha ileri gittim daha önce orjinal yazılımın tb ile yedeklemiştim hatta onun içinde mtb ile alakalı ve usb ile alakalı yedekleri yine yükledim yine olmadı tüm data dirverleri yükledim yok arkadaş bir türlü çözemedim

hocam birisinden orjinal 4.1.2 veya 2.3.6 romunun cwm yedeğini alman lazım. başka bi pcde denedin mi ? aosp tarzı romları deneme cwmden mesela lightjb romunu flaşla öyle dene birde aosp tabanlı romlarda genelde böyle sorunlar oluyor
 
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
    Konu Sahibi
hocam birisinden orjinal 4.1.2 veya 2.3.6 romunun cwm yedeğini alman lazım. başka bi pcde denedin mi ? aosp tarzı romları deneme cwmden mesela lightjb romunu flaşla öyle dene birde aosp tabanlı romlarda genelde böyle sorunlar oluyor

evet denemez miyim hocam başka bir pc den başka bir data kablosunu bile denedim herkesin android telefonu tanıyor benim cihaz tanınmıyor yada şöyle diyeyim data kablosu ile pc ya taktığımda hemen şarj oluyor ama o yukarıdan bildirim çubuğunda hiç bir uyarı gelmiyor normalde usb ile alakalı bazı uyarılar gelmesi lazım yada bildirim çubuğunda ikon filan çikması lazım bende o hiç gelmiyor
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
evet denemez miyim hocam başka bir pc den başka bir data kablosunu bile denedim herkesin android telefonu tanıyor benim cihaz tanınmıyor yada şöyle diyeyim data kablosu ile pc ya taktığımda hemen şarj oluyor ama o yukarıdan bildirim çubuğunda hiç bir uyarı gelmiyor normalde usb ile alakalı bazı uyarılar gelmesi lazım yada bildirim çubuğunda ikon filan çikması lazım bende o hiç gelmiyor

hmm valla kötü olmuş bende eskiden advance kullanıyordum ama sattım şimdi. illaki bi yolu vardır download modda odin görmüyor mu ? samsung usb driverlarını silip tekrar yüklemeyi denedin mi ? eğer hiçbir türlü telefon ile pc bağlantı kuramıyorsa donanımsal bi sorun vardır mutlaka. son olarak şunu denedinmi mesela yeni rom yükle ama işletim sistemini komple sil yüklemeden önce. yani mega wipe yap telefonu komple sil yani işletim sistemi yok hale getir sonra cwmden sağlam bi rom flaşla belki bi ihtimal düzelebilir. oda olmaz ise birinden orjinal romun cwm backubunu bulman lazım oda olmazsa artık servis yolu görünür sana çünkü donanımsal bi sorun ise müdahele etme şansın yok ne yazıkkı dostum
 
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
    Konu Sahibi
valla ne diyeyim ben açıkçası pes etmek üzereyim cm yada başka bir costum rom hepsi orjinal rom üzerine yüklendiği için sıfırdan yükleme şansım yok, sıfırdan kurulan romlar zaten pc ile yükleniyor oda kablo ile maalesef böyle bir şansında yok gel de çık işin içinden neyse ilgilendiğin için teşekkür ederim dostum dertleşmek bile keyif veriyor insana şimdilik google diriver ile pc den apk yada dosya alış verişi yapıyorum yada hafıza kartını çıkartıp bir aparat ile dosya yüklüyorum
 
hizan

hizan

Üye
Arkadaşım telefonun yazılımsal sorunu yok, donanımsal ve servisten başka çaresi yok.
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
korkarım donanımsal bi sorun arkadaşın dediği gibi. servis senden bi 50 tl alır
 

tarık_07

Üye
Ayarlar-Depolama-Menü tuşu-Usb bilgisayar bağlantısı-Depolama birimi seçeneğine tip yapıp diğer seçeneklerin tikini kaldırıp deneyiniz belki işe yarar. :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: gonuldostu82
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlar-Depolama-Menü tuşu-Usb bilgisayar bağlantısı-Depolama birimi seçeneğine tip yapıp diğer seçeneklerin tikini kaldırıp deneyiniz belki işe yarar. :-)

eyvallah kardeşim yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkürler maalesef sorun bu kadar basit değil olumsuz , ' hizan ' beyin dediği gibi büyük bir ihtimal ile şarja taktığımda yüksek enerji ile telefonumun içinden mtp yardımcı uygulamayı destekleyen bir parça yandı galiba
 

tarık_07

Üye
Gelmiş geçmiş olsun diyelim o zaman, bizi aştı bu sorun.
 


Üst Alt