Unut(-ama)mak...

    Konu Sahibi
Unut(-ama)mak...
Hikaye uzun girmeyeceğim 3 yıldır sevdiğim bir kız ilk sene tanışma faslı ikinci sene sevdiğimi öğrendi ve bende onun beni sevdiğini sonra 3. Yılın ilk çeyreğinde ayrıldık sonra taşındık oradan Facebook dan falan konuşuyoruz ama ben hala seviyorum o sevmediğini soyluyor nasıl unutacağım? Var mı başarabilen?
 
Kolay iş tumblr Twitter gibi çeşitli hesapların yoksa aç takıl eğlen yeni arkadaşlıklar kurFilm izle bol bol
 

sLeepLe

Üye
gerçekten sevdiysen unutulmaz unuttun sanarsın ama bir gün aklına gelir ve içinde yine bir şeyler vardır bunu hissedersin çeşitli aktiviteler yap aklını başka şeylerle meşgul et hayat geçiyo
 
    Konu Sahibi
gerçekten sevdiysen unutulmaz unuttun sanarsın ama bir gün aklına gelir ve içinde yine bir şeyler vardır bunu hissedersin çeşitli aktiviteler yap aklını başka şeylerle meşgul et hayat geçiyo


Aslında bir ara unutmuştum. Sayılır yani 3 ay hiç mesajlaşmamıştık geldi bir gün mesaj attı naber diye. Yine hatırladım mesajlaşmaya başladık yine bazen uzun sure nesajlaştığımız oldu. Aralıksız olarak uzun saatler
 

sLeepLe

Üye
işte gerçekten sevdiysen içinde bir yerlerde duruyo sen unuttum sanıyosun ama unutmuyo insan işte hep içinde
 
Tepkiler: çaminci
    Konu Sahibi
Napmalı peki?
Geçenlerde yolda ona benzer birini gördüm 15 dakikalık yolu değiştirerek 25 dakikada gittim.

Onların evinin oralardan geçmem gerekiyordu rastlamamak için yolu uzattım falan zor bişey sevip kabullenmemek yada istememek vs. Vs.
 

sLeepLe

Üye
Anlıyorum seni sevipte karşındakininde sana karşı aynı duyguları beslememesi kötü bişey ne yapmak gerekiyo bende pek bilmiyorum kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş kendini başka şeylerle meşgul et hobi falan bul ne bileyim yanlız kalma arkadaşlarınla takıl
 
    Konu Sahibi


Ama hala seviyor gibi de bilmiyorum
 
8 yıllık ilişkşm vardı, 12 senelik tanıdığımdı. 2011 16 Aralık günü bitti. Unutulmuyor...
 
Tepkiler: SHS, sLeepLe ve The Pierre

sLeepLe

Üye
seven işte gününe kadar hatırlıyo üstünden 3 sene geçmiş ama gününü hatırlıyo bak banada bazen seviyor gibi geliyo ama öyle değil seven insan neden ayrı kalsın
 
Tepkiler: Aytaç-01
Al bunu dinle ben öyle yapıyorum

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
seven işte gününe kadar hatırlıyo üstünden 3 sene geçmiş ama gününü hatırlıyo bak banada bazen seviyor gibi geliyo ama öyle değil seven insan neden ayrı kalsın


Unutulur mu kardeşim. Saatine dakikasına kadar aklımda her şey, her söz, her mimik.
 
Tepkiler: Murat Alper
    Konu Sahibi
İşin en ilginç yanı onla ilgili hatırladıklarımın ½ i kavgalarımız.
 

SHS

Üye
Kafanı oyalıycan, numaranı değiştir, sosyal hesaplardan sil, onu hatırlatacak şeylerden kurtul


Unutursun demiyorum, an gelir aklına düşer ama saplantı gibi takılmazsın
 
Tepkiler: sLeepLe

UpOneTR

Üye
Şuan 4. Yılımdayım unuttum kızı
Senin 1 yılın kalmış kardeşim sabret
 

0MG90

Üye
Zamanla unutursun merak etme zaten yaşın küçükse gelip geçici onlar
 
    Konu Sahibi
Kafanı oyalıycan, numaranı değiştir, sosyal hesaplardan sil, onu hatırlatacak şeylerden kurtul


Unutursun demiyorum, an gelir aklına düşer ama saplantı gibi takılmazsın


Geçen facemi dondursammı dedim sonra vazgeçtim onu engelledim